Recenze (78)
Hrozba smrti (2024)
Problém OTO. Jinak film by mohl být super.
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Mega kokotina ...Herci v pohodě . Scénář bambilion chyb. Místo činu České Budějovice je proti tomu Oscarový snímek
Hvězdná brána: Atlantida (2004) (seriál)
Zaslouží si pokračování...v SG-1 byli poraženi Goa'uldi i Oriové. V SGA před Wraithy prakticky jen utekli. Sorry za banner.
Sisu (2022)
Vypadá to zábavně, ale po zkouknutí filmu vás to nutí k zamyšlení....WTF.... a skončíte s výsledkem to byla blbost...rozhodně to není film na který se rádi podíváte znova.
Lidice (2011)
Marek Adamczyk fakt neumí...čí je to tlačenka???!
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Chtěl jsem se rozepsat, ale neudělám to zdraví mám jen jedno větší logo jedné Francouzské automobilky jsem neviděl. Je vidět co jsou schopní udělat herci pro peníze , klidně by i kolaborovali ve stylu Bárové.
Grinch (2000)
Pobaví a neurazí. Skvělý český dabing...až na Svěráka
Jízda smrti (2023)
Typická Neesovina....neoslní, ale ani neurazí a pobaví
Oppenheimer (2023)
Dokoukáno až na dvakrát....film to není špatný. Ale jinak docela zklamání, dlouhé, místy nudné až tak, že film může pokračovat a vy si klidně můžete dojít udělat kávu a stejně o nic důležitého nepřijdete. Necelé dvě hodiny a vystřihnout "rádoby umělecké segmenty" by z tohoto filmu udělali bezva biják.
Cirkus Maximum (2022)
Chtěl jsem tomu dát šanci a třeba najít jen záblesk něčeho pozitivního. Bohužel to se nedá... Přišel jsem zbytečně o 97 minut života.