Recenze (442)
Dům košaté lásky (2009)
Nudná blbost plná šukání s finskejma mužatkama. Nedík.
Nezlobte, když nemusíte! (1983)
nechutně vlezlá černopdelnická propaganda, která by jen stěží mohla vzniknout někde jinde než v Itálii.
Zkratkou v Oregonu (2010)
aka The most boring film ever made.
Pejskové (2001) (TV film)
nehorázně debilní a křečovitá čoklofilárna jen pro ty nejotrlejší.
Carlos (2010) (TV film)
O pár tříd slabší a nesrovnatelně nudnější variace Richetova Mesrina.
Sedm neohrožených (1983)
Po 1* za Hornera, Třísku a Griffa.
Skrýš (2010)
závěr sice už lehce mimozní a pointa předvídatelná, ale jinak docela sila :)
Kuličky (2008)
Co to má kurva jako bejt???!
Single Man (2009)
Křečovitá snaha o uměleckost za každou cenu působí tedy velmi otravně.
Ztraceni (2004) (seriál)
hodnocení po finále poslední série.