Recenze (441)
Uprchlík (1993)
Klasika, která na pár let velmi oživila Fordovu zkomírající kariéru.
Do naha! (1997)
Extrémní nuda... tohle snad může bavit jenom nějaký domácí puťky...
Francouzský polibek (1995)
Slabota, slabota, slabota... snažící se působit vtipně a výsledek působí mnohem víc než to křečovitě.
Na titulní straně (1974)
Billy, jak tys to dělal?
Zachraňte Willyho 2 (1995)
Nebylo toho poprvé už dost?
Zakázaná planeta (1956)
Klasika, klasika, klasika.... Ale rozhodně by si zasloužila podstatně technicky propracovanější remake, jinak skutečně není naprosto, co vytknout..
Moucha 2 (1989)
Mouchu jsem viděl a nepotřebuju vidět to samý znova v podstatně horší kabátě... Moucha 2 nepřináší nic nového, akorát až téměř otrocky kopíruje první díl...
Hra snů (1999)
Od tvůrce takového brilantního snímku, jako byl jeho přechozí jednoduchý plán jsem tedy čekal víc, mnohem víc....
Flintstoneovi 2 - Viva Rock Vegas (2000)
Jak se jdá zničit to, co ještě posledně stálo za pohled? Podívejte se a velmi brzy to pochopíte...
Maso a krev (1985)
Ani tentokrát se Verhoeven neobešel bez erotiky a výsledek je rozhodně zajímavý a ve spojení s Poledourisovou hudbou získává mírně mystický nádech... rozhodně minimálně zajímavé....