Recenze (85)
Super 8 (2011)
( Abrams + Spielberg) + ( E. T. + Monstrum) = Super 8
Šéfové na zabití (2011)
Čekal jsem prostě víc, ale od takového námětu a hereckého obsazení jsem měl na to právo:)
Drive (2011)
Lehká inspirace GTA Miami Vice a Kurýrem, ale tam kde se kurýr stal přehnanou mlátičkou bez zákonů fyziky tam Drive boduje drží si uvěřitelnost, realnost a s dobře zvoleným soundtrackem je pro mě velkým překvapením..minimalismus za volantem!
Czech Made Man (2011)
Velice zajímavý příběh a novátorské pojetí v českých končinách to si zasloužilo hvězdu navíc..a některé ty průpovídky byly docela vtipné..
Pozemšťan (2007)
Originální a dobře promyšlený scénář a na to, že se děj nehne z jedné místnosti klobouk dolů..takové filozofování mě baví, jako málo co.. hlavně téma náboženství a to, jak si církve upravovali pravdu tak, jak se jim hodila, ale pravda byla vždy jedna..prostě geniální dílko!
Black Books (2000) (seriál)
Britské sitcomy jsem vůbec nemusel, ale po zhlédnutí Black Books jsem se jich nemohl nabažit..Dylan Moran a Bill Bailey mě svým hereckým talentem naprosto odrovnali! Po zbytek svého krátkého života budu toužit po přesně takovém zaprděném knihkupectví, kde bych se oddával dlouhým pitkám se svým oddaným nohsledem Mannym. Nejlepší díl Hrozny hněvu!
Ženy sobě (2011)
Pařba ve Vegas pro ženy..
Volný pád (1993)
Výborný výkon Michaela Douglase..psychopat, kterému by jeden i rozuměl..slušné drama!
Mrtvá zóna (1983)
Látka šla určitě zpracovat lépe, ale když vezmu v potaz, jak velké množství Kingových románů stojí na plátně za nic tak musím dát hvězdu navrch i za parádní výkon Christophera Walkena..
Zrození Planety opic (2011)
To co se nepovedlo u Avataru to zvládl tento film hravě..ovšem s původní Planetou opic nelze srovnat..starší verze je mi po příběhové stránce oblíbenější..škoda, že se tenhle film nenechal více inspirovat a raději zabředl do snadnějšího a pro mě né moc dobrého vysvětlení počátku Planety opic!