Recenze (152)
Alien: Containment (2019)
Někdy jsou skromnější záležitosti příjemnější.
Alien: Harvest (2019)
Hodně basic záležitost, která je navíc dost chaoticky natočena.
Alien: Alone (2019)
Myšlenka dobrá, ale scénář moc ne.
C'est La Vie (2016)
Basically 2: evil hobo version. Je to kratší, dynamičtější a živější než Basically, takže jsem si to užil mnohem víc.
Munchausen (2013)
Neuvěřitelně úžasná kamera (jako vždy od Pogorzelskiho) a čistě vizuální story-telling. Co víc chtít?
What Did Jack Do? (2017)
Lynch a opice v duelu v slovních hříčkách. Vyžaduje docela solidní znalost angličtiny.
Onibaba (1964)
I tak se dá léčit schíza z Hirošimy a Nagasaki.
Konkurs (1999)
Spíše je to romantická komedie s twistem nežli torture porno. Ale já si to užil, nebudu lhát. Jen neočekávejte moc a budete spoko.
Stáhni mě do pekla (2009)
Sam Raimi se vrací zpět a je to opět zatraceně dobrá hororová komedie. Jen.. bych možná byl radši, kdyby takovýhle příběh o kletbě měl pomalou a hustou atmosféru ve stylu Rosemary's Baby a tuna špatného CGI mě o tom přesvědčit nedokáže.
Pod zemí (2014)
Lara Croft a tajemství průměrného scénáře. Aneb další z nekonečné řady origo námětů, které potopilo slabé provedení nebo scénář. Ten konec vyzněl jako vtip.