Recenze (734)
Madonna: The MDNA Tour (2013) (koncert)
Verzia na HBO mala nejaku cudnu zvukovu stopu.
Kolonáda (2013) (seriál)
hodnotene po 1.casti. Zatial sa to rozbehlo dobre. A hlavne su tam aj dalsie tvare. Nie stale dokola to iste co je na JOJ a Markize.
Arthur (2011)
10 minút stačilo
Andělé slunce (2006)
Tema tazka, ale film ma nejak citovo nedostal. Malo to na viac!
Krvavé pobřeží (2009)
Toto mam rad.
Jen pro zamilované (2011)
Pekna atmosfera, krasna zena, nadherne Francuzsko. Ale v zamilovanom filme ziadna eritika? cudne
Tady to musí být (2011)
Trochu cudacky film, ale Penna mam rad.
Nespoutaný Django (2012)
Ja mam proste Tarantina rad. A Waltz je trieda.
Šťastný Nový rok (2011)
Inak dost velke plytvanie hereckymi hviezdami v jednom filme.
Víno roku (2008)
In Vino Veritas!