Recenze (328)
Tři životy (2007) (TV film)
Jiří Strach nasadil pohádkou Anděl páně poměrně vysoko laťku.....bohužel nebylo dost síly ani na pořádný odraz ,natož pak o přeskočení....pro mne zklamání.
Ztracen v La Mancha (2002)
Jaká škoda ,že DON QUIJOT-Terry Gilliam prohrál svou bitvu s "větrnými mlýny".Jaká škoda pro nás.....
Třináct rozhovorů o tomtéž (2001)
Mám moc ráda propletence a s velkým očekáváním jsem si pustila tenhle nezávislý snímek ,který sliboval hledání odpovědi na otázku: "Co je štěstí?" Snad to byla ta má očekávání......... a já teď musím napsat.....bylo to takové "nic".....
Faunův labyrint (2006)
Po prvním setkání s tímto filmem by můj komentář zněl asi takto....Dva světy - realita a "pohádka".Realita=syrová a drsná.Pohádka=navždy krásné.Vy se můžete rozhodnout ,kterému z nich chcete věřit.Já moc chtěla věřit "pohádce" ,ale asi jsem už příliš dospělá.....Dnes po druhém setkání musím konstatovat ,že už vím proč jsem nemohla věřit "pohádce".....
Medvídek (2007)
Anna je pes a já mám rád kočky:-).......ale ono to je opravdu ze života,ono to tak opravdu chodí a takhle se to děje.....a Aňa Geislerová mě docela nadchla, poslední dobou jsem o ní začínala trochu pochybovat :-).
Dvojí život Veroniky (1991)
Žasla jsem....Jak dokáže někdo ztvárnit tak ušlechtilým způsobem jemný dotyk motýlích křídel hluboko pronikající do mé vnímavosti….
Strašáci (1971)
Do této chvíle existoval jen jeden film na který jsem se nevydržela dodívat až do konce ,protože mě doslova drtil.Tím je Schindlerův seznam.Teď už jsou ty filmy dva.Věděla jsem ,že to bude pro mne těžké téma......snad někdy príště Strašáci.Snad.
Velká ryba (2003)
Optimistické ,milé ,laskavé ,zvláštní ,ne nudné ,poetické ,s předvídatelným koncem - Velká ryba od Tima Burtona.
Krátký film o lásce (1988)
Znáte ten pocit ,když si takhle v létě přivstanete a vyrazíte ven do přírody.Všude je klid, slunce právě vychází, nad rybníkem se snáší opar mlhy a v trávě se třpití kapky rosy. Vy chodíte v té rose bosí a přestože zem je studená, nohy vás vůbec nezebou. A v duši máte něco tak krásného, až by jste nad tím plakali. Tak takhle nějak jsem to měla při setkání s tímto filmem.…..a děkuji za ten závěr....a děkuji za ten hudební doprovod….a ……prostě děkuji.
Erasmus 2 (2005)
Je to spíše tak 3,5*.Opravdu trefné přirovnání hledání životního partnera k ruským panenkám viz. komentář Brandon.Jenže ani já nemohla odpustit odjezd do Moskvy viz. komentář Pingu.Mimochodem musím se podívat u babičky na půdě ,možná tam matrjošky ještě najdu :-).