Recenze (209)
Strašáci (1971)
První půle lehce nudí ale to co nabízí ta druhá bere dech. Geniální proměna ustrašeného vědátora v člověka, který chce za každou cenu ubránit sebe, svou ženu a svůj dům. Na tohle ještě dlouho nezapomenu.
Zelené peklo (2003)
Těch zvratů a překvapení je na mě trochu moc. Tohle snad tvůrci nemysleli vážně.
Plnou parou vzad! (2002)
Za ty modelky.
Mumie se vrací (2001)
Trochu zklamání, vše co bylo v jedničce ale přibylo klišé a taky předvídatelnost.
Mumie (1999)
Svižná, vtipná, trochu akční a trochu hororová podívaná, která neurazí ani víckrát.
Vetřelec (1979)
Není co dodat, atmosféra by se dala krájet a prodávat po kilech.
Titanic (1997)
Vidět to v kině byl zážitek, výtečná hudba, ty oskary si zaslouží, ale už ho jaksi nemusím. Prostě jednou a dost.
Lovci lvů (1996)
Jeden z mála filmů, u kterého jsem se opravdu bál, a tím myslím opravdu hodně. Kdybych na to šel do kina tak bych si vzal pro jistotu Pampers.
Zorro: Tajemná tvář (1998)
Ale jo, má to šťávu, nudit se určitě nebudete, ta trocha klišé se dá odpustit. Dobrá hudba.
Srdce v Atlantidě (2001)
Kniha je výborná, bohužel byla natočena jen její malá část což je škoda, navíc ten kdo nečetl by mohl mít problém s pochopením určitých souvislostí. Tradičně skvělý Hopkins.