Recenze (209)
Bambi Meets Godzilla (1969)
Sice se to dalo čekat ale bylo to vážně krutý. Na velikosti záleží :-)
Agent bez minulosti (2002)
Velmi svižný akčňák, který nedá vydechnout, ale trochu otřepaný a ten pád na mrtvole mu nežeru.
Wild Wild West (1999)
Jo, byla tam sranda, ale jinak nic.
Tele Tele (2000) (pořad)
Zezačátku to bylo snad i na čtyři ale velice záhy tento pořad zapadl do nudy a trapnosti, jedna a půl*.
Tenkrát na Západě (1968)
Děj filmu by se vlezl s přehledem do devadesáti minut, ale to bychom přišli o to nejlepší co na tomhle filmu je, navíc s tak úžasnou hudbou, tohle je "filmový orgazmus."
Trosečník (2000)
Pokaždé když vidím v nějakém filmu dodávku s nápisem FedEx tak si vzpomenu na tohle. Nevzpomenu si na jiný film, ve kterém bych se nenudil při sledování jediného herce.
Krok za krokem (1991) (seriál)
Pravda, nebýt trapného morálního ponaučení na konci každého dílu, bylo by to za pět jen to hvizdne. Věčný život "Kouďákovi" :-), málokterá postava mě uzemní už jen tím že se objeví.
Pošli to dál (2000)
Ten nápad s dobrými skutky je sice mírně utopický, ale je nám to podáno tak krásnou formou (a hlavně dobře zahráno), že to všechno sežereme.
Pavučina snů (2003)
Kdyby se víc drželi knižní předlohy i ve druhé půlce, mohlo to být vynikajicí mysteriózní sci-ci, ale tam to spadá až do trapnosti. Snažili se děj zkrátit, ale dopadlo to katastrofálně. Škoda promarněného potenciálu knížky S. Kinga ( jinak velmi dobré).
Kameňák (2003)
Ale jo, párkrát jsem se přecejenom zasmál tak ten odpad nedám, byla to ale strašná slátanina.