Recenze (322)
Dr. No (1962)
Začátek velkého kultu. Nicméně z dnešního pohledu, i za přimhouření obou očí, pouhopouhý průměr. Celkem slušná nuda, bohužel.
2012 (2009)
Slušnej výplach mozku. Ale pořád jsem měl štěstí, že jsem na ten film nešel kdysi do kina (asi proto ta jedna *). Představa, že bych ten film viděl v jednom kuse (bez reklam a možnosti přepínat na jiné TV kanály), mi přímo nahání hrůzu. Existuje vyšší stupeň týrání filmového diváka?
Red (2010)
Bratříček "Postradatelných". Nenadchne, ale nenudí a pobaví. Příjemný filmek.
Skyfall (2012)
Tak čelist mi nespadla, nejlepší Bond to pro mě určitě není, ale trojice Craig, Dench a Bardem jsou i tak skvělí. Ani při lehce delší metráži jsem se nenudil. Rukopis režiséra Mendese je vidět a jeho pokus o uzavření jedné éry lze považovat za velice zdařilé. Už ať je tu další pokračování, doufejme ještě několikrát i s Danielem Craigem - je totiž výborný.
Pokondr live (2011) (pořad)
Tihle dva by mohli "nudit za vlast"!
Souboj Titánů (2010)
Nestojí to ani za vidění, vyhněte se tomuto filmu velkou oklikou. Ještě že jsem byl natolik unavenej, že jsem neměl sílu natáhnout se po ovladači. Jinak bych to nemohl dokoukat. Děs!!!
Černá labuť (2010)
Wau, dlouho se mnou nějaký film tak nezatočil. Skvělá Natalie, hudba, gradace příběhu. Seděl jsem v křesle jak přikovaný a nechal se úplně pohltit atmosférou. Kéž bych to mohl vidět ještě alespoň jednou poprvé.
Kuky se vrací (2010)
Velmi příjemné překvapení. Nečekal jsem, že i u nás může vzniknout inteligentní, zajímavý a koukatelný loutkový celovečerní film pro širokou veřejnost a všechny generace.
Orphan (2009)
70% - ale přikláním se ke čtyřem hvězdičkám, protože ten konec nebyl tak klasický jak většinou bývá. Že by teda umřel i někdo, u koho bychom to nečekali?
Prehistorický park (2006) (seriál)
Co to je? Trapnější blbost sem už dlouho neviděl. Jediné, co jsem si za chvilkový pokus o sledování odnesl, byla neustále roztřesená kamera a hloupé pokřikování účinkujících. Strašné