Recenze (78)
Gotham (2014) (seriál)
Nezaujalo, po třetím díle to balím.
Chlapectví (2014)
Skladba z traileru, která zní i na skorokonci filmu je úžasná! "Family of the Year - Hero".
Zimní příběh (2014)
Tak to bylo poněkud crazy.
Špinavý trik (2013)
Nedokoukala - usnula, nudné + nezajímavé.
Blízko od sebe (2013)
To byl ale depresivní nářez... S dechberoucím herectvím.
Klub poslední naděje (2013)
Neuvěřitelné výkony jak Matthew McConaugheyho, tak Jared Leta, toho jsem ze začátku vůbec nepoznala, smekám a přeji oběma Oscara.
Skandál (2012) (seriál)
Shondin Scandal mě bohužel vůbec nezaujal, nedokoukala jsem ani druhou sérii. S kvalitou Grejáků se to nedá vůbec srovnat!
Život Adèle (2013)
Intenzivní filmový zážitek, fantastické herecké výkony. Jediná zásadnější výtka se týká nepřehledného přechodu mezi dvěma životními fázemi Adele: dospíváním a dospělostí.
Atlas mraků (2012)
Napodruhé a s odstupem zvyšuji na 4*, tento film má skutečně něco do sebe a hudba... nádherná.
Potomci lidí (2006)
Hódně depresivní, brr.