Recenze (212)
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
"ZAPOMNĚL JSEM SE PŘEDSTAVIT, JSEM FRU-FRU"
Historky od krbu (1994) (seriál)
Na fotkách není Robert Nebřenský, ale Fero Burda.
Okupace (2015) (seriál)
Mrazivě uvěřitelné.
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Já ty vaše negativní hodnocení nechápu. Mě to bavilo. Dobro vyhrálo a zlo bylo poraženo. A ještě to bylo docela vtipné. Ani jednou jsem neměl chuť to vypnout. Což se o jiných uječených českých filmech nedá říct.
Instalatér z Tuchlovic (2016)
Na film co o sobě tvrdí že je komedie jsou dvě hlášky trochu málo. Ona to vlastně komedie ani není. Což by asi nevadilo, ale v tom filmu vlastně není ani žádná dramatická zápletka a jak začal, tak zase skončil. Trochu to na mě působí jako slohová práce žáka 5. třídy na ZŠ. Za mě lepší 2,5
Démoni (2015)
Je hodně divné, když v polovině filmu najednou zmizí skoro všechny postavy a konflikty a na scéně se objeví úplně jiný příběh. A na konci jsou překvapivě všechny konflikty vyřešeny. Jestli je pravda že autor napsal scénář za dva týdny, tak je škoda že tomu nevěnoval týdny čtyři.
Belgica (2016)
Na konci filmu jsem měl pocit že jsem to celé prožil. Skvělá hudba, až po filmu jsem zjistil že všechna pochází od Soulwax. Ve filmu zní mnohlem lépe než na soundtracku. Film je vždycky lepší v kině než v televizi nebo na monitoru, ale tady to platí úplně nejvíc.
Podivíni (2014)
Ve zábavné formě zabalené sdělení abychom žili své životy a nesnažili se být někým jiným.
Poslouchej (2014)
Vidím to stejně jako G3orgig jenom to hodnocení dávám opačně, právě proto, že ten film nutí přemýšlet.
Jay (2015)
Moc nechápu proč ten nejdelší z krátkých filmů musí být obvykle nejdnudnější. Mám stejný pocit jako G3orgig