Recenze (66)
Dannyho parťáci 2 (2004)
trosku ma tato dvojka zaskocila, ale ocividne to autori uz az prilis prekombinovali, no co uz narobime
Bůh gamblerů (1989)
jeden z najlepsich hongkongskych filmov a zaroven jeden z najlepsich filmov vobec! Chowov nadvykon nad ostatnymi hercami len presviedca divaka, ze on a jedine len on je boh gamblerov a tak to ma byt! Nemozu byt predsa dvaja God of Gamblers!
Ďáblova cesta (2007)
No cakal som viacej, ten komentar hlavneho hrdinu ma naozaj rozculoval a vobec sa nehodili jeho poznamky do hororu, za to monstrum ktore bolo fakt dobre davam jednu hviezdicku kedze ho ukazali tak max 5 minut a druhu davam za hlavneho hrdinu, ktory bol otrasny, ale na konci mu to seklo, ked bol cely krvavy
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
proste v tomto filme su genialne rozhovory, kultova gangsterovka s davkou vyborneho humoru
Má je pomsta (2002)
na mna prilis velmi tichy film, na druhej strane pribeh bol vyborny, takze 3,5*
Krvavá lázeň (1999)
jeden z najlepsich psychohororov ake som videl, takto ma totiz vypadat poriadny psychac, cely film som bol riadne zasraty a v noci sa mi snivali zle sny, nic ine ako 5* odo mna si nezasluzi