Recenze (66)
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nevtipny umelo posobiaci serial. Jim Parsons a Johnny Galecki v hlavních rolích asi nerozesmějí každého
Zločin (2011) (seriál)
top medzi krimi serialmi, fantasticka tajomno-depresivna ponura atmosfera a vynikajuce obsadenie hlavnej dvojice detektivov, nutne vidiet v orginalnom zneni, 6*
Kazatel Kalašnikov (2011)
Kto dal menej ako 4* filmu zrejme nepochopil. Este taka hodina naviac by sa mu zisla, jedina moja vycitka.
Excalibur (1981)
najepickejsi excalibur
Hrdinové z východu (1978)
Prva polovica genialna - stret roznych kultur v domacnosti, druha polovica este genialnejsia - stret dvoch kultur v bojovych umeniach, nemam viac co dodat, hodnotenie hovori za vsetko.
Prometheus (2012)
Predovsektym by som tento film vobec nespajal s votrelcami, pretoze by bolo hodnotenie na urovni odpadu. Uvod nadej, stred ok, koniec wtf. Az na par zaberov, 3D o nicom. Celkovo film nenudil, ale nicim ani nenadchol. Komercia zase raz vyhrala.
REC 3: Počátek (2012)
Zbytocny film, zbytocne poskodzujuci seriu Rec. Z povodnych zombie sprinterov sa stali zombie krypli, film nema ani hlavu ani patu, takisto ako mnozstvo az trapnych scen. Ocividne si musel Plaza nieco snupnut. Jedine pozitivum, za ktore si film zasluzi aspon hviezdicku je polozenie kamery na stativ.
Scary Movie 3 (2003)
povacsinou trapne, ale na niektorych veciach som sa paradne zasmial
Gran Torino (2008)
paradny film, ktory mi velmi pripomenul staru skvelu eastwoodovu klasiku Bojove nasadenie
Číslo 5 žije (1986)
stara dobra klasika, na ktoru clovek len tak lahko nezabudne