Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Animovaný
  • Sci-Fi

Recenze (65)

plakát

Aniara (2018) 

První otázkou je, jestli je vůbec možné tenhle snímek považovat za scifi, protože vesmírné lety s lidskou posádkou na vzdálenější planety jsou již "reálným" plánem na několik málo dekád let. Máme již technologie na to, dosahovat jiných planet, ale přesto se zdá být vůbec tím nejpalčivějším problémem lidská psychika a definitivní odloučení člověka, při takovéto cestě, od planety. Jednosměrná jízdenka do vesmíru, byť třeba jen na Mars, může mít zdrcující dopad na psychiku člověka a právě tomuto "morálnímu dilematu a problému, je v poslední době věnována snad vůbec ta největší pozornost a nosným tématem celého filmu. Aniara je na motivy knihy, která vznikla před více než padesáti lety. V samotném snímku pak vidíme postupně rozpadající se stavební kameny společnosti, která ztratila naději a vizi v budoucnost, ve které se sem tam zmítá alespoň pokus o falešnou naději za cílem nalezení smyslu života. Film je skutečně silným psychologickým dramatem, který vedle zmíněného, lehce nadnáší i téma, kam nás technologie mohou dotlačit, ba dokonce bych se to nebál interpretovat i jako varováním před "přetechnologizací" lidstva. Nejblíže má snímek svou bezvýchodnou a skličující atmosférou ke snímku "The Divide", ve kterém postavy příběhu také čelí bezvýchodné situaci. Nazvat tento snímek průměrným, může skutečně jen negramot. Je to úžasné dílo.

plakát

Antifašisté (2017) odpad!

Tak si to shrňme . První část této parodie na dokument ve kterém nevystupuje nikdo kromě lidí, kteří se hrdě labelují "aktivista", kteří očividně mají naprosto tendeční sklony glorifikovat antifu a z druhé strany tam nikdo nevystupuje. První část této parodie na dokument, je věnována jendomu z vrahů, který ve drezu známé teroristické organizace podřízl ve švédsku, obyčejného člověka, který šel protestovat proti migraci. Tato parodie se jej pak snaží vylíčit jako oběť celého "fašistického stystému"(protože jak se dozvídáme dále každý stát je fašistický a je třeba je shrnout v čirou komunistickou anarchii) Po této úvodní pasáži následuje lamentování nad tím, že všude po světě se konají jen demonstrace neonacistů, nacistů a fašistů, protože nikdo jiný neřízenou migraci přeci neodmítá! Neuvěřitelná agrese a stupidita špatně vzdělaných lidí v drezu antify, která si nárokuje výsotné právo na to tvrdit, že migrační politika neexistuje a veškeré snahy se k politickému tématu migrace vyjádřit kriticky je projev rasismu a xenofobie. V další části se dozvíme že je dobré napadat a házet molotovy na policajty protože jsou součástí fašistického systému demokracie.......dál jsem se na tu sračku odmítal dívat. Děsivá přehlídka všech sociopatů zaštítující se dobroserstvím.

plakát

Ares (2020) (seriál) 

Lehce depresivní seriál o tom, že mít ambice a materiální nadbytek není zdaleka vše. Lehká sonda do duše psychopatů a sociopatů, kteří pro osobní prospěch a úspěch ztrácí lidskost a vše co je dělá lidmi.

plakát

Away (2020) (seriál) odpad!

Neuvěřitelná píčovina(omlouvám se ale vhodnější slovo prostě neexistuje), jako film by to fungovalo suprově, jako seriál, kde v každém díle kňůčí austronauti a rodiny na zemi nad odloučením, je neuvěřitelně iritující záležitost. Nářky, fňukání, nářky, fňukání, takhle je to díl za dílem a to ještě mají takový luxus že jim z austronauti z mobilů volajří přímo domů( :D ), každopádně teď už se konečně dostávám přes tu nudu dále a už jsou v bodu kdy jim nebudou moci volat(HURÁ), ale mám prostě jen obavu, že se kňourání a fňukání přesune na emailovou korespondenci :D Zatím upřímný ODPAD --dodatek-- Měl jsem pravdu, mé obavy se plně naplnili fňukání pokračovalo po mailech až do konce.

plakát

Barva z vesmíru (2019) 

A za třinácté, film má přeci jen něco společného s předlohou, zpracování však musí odpovídat americkému pojetí a velkoleposti, tak místo jedné farmářské rodiny je ohroženo hned celé město, snad i půl kontinetnu. S úžasnou atmosférou, kterou se předloha může chlubit, se tenhle film nepotkal. Člověk musí brát jako polehčující okolnost genialitu Lovecrafta, a to, že ta povídka je snad nezrežírovatelná, už jen proto, že se jedná o výpověď svědka události. Lovercraftovo genialitě se jen tak někdo z žijících nevyrovná, a tak se plně smiřuji s tím, že se jedná o velmi, velmi volnou interpretaci a převyprávení povídky, kde 80 % hraje umělecká licence. A musím uznat, že mnou opovrhovaný Cage se na stará kolena asi naučil konečně, alespoň průměrně hrát. Tří hvězdičkovej generál.

plakát

Blok 99 (2017) 

Průměrný snímek, který neurazí, ale má nulovou přidanou hodnotu, na zabití volného času ideální. Zápletka je neuvěřitelně prostá, takže doporučuji i po náročném dni, v ději se rozhodně neztratíte. Až na rozdupávání hlav ve snímku není nic, co by stálo za zmínění.

plakát

Boratův navázaný telefilm (2020) odpad!

Chcete natočit film podobných kvalit? No problemo, zvládne to každej, s chytrým telefonem a předpokládám že i v lepší kvalitě(obsahově), co k tomu stačí, stačí natočit pár pranků, jak haldíte lidi na ulici, pak je pospojovat příběhem, který fakt není nic jen lepidlo aby to drželo pohromadě a mohlo se to vydat jako film. Komediální dno, které lze ztěží považovat za film, který kde jaký tupý náctiletý pomatanec může považovat za společenskou satiru, čehož je tento film, stejně jako předešlý přímým opakem, aneb manipulací, že lidé kteří borata ihned nepošlou(v těchto kompilacích) do hajzlu, souhlasí s ubožárnami, které nepřetržitě valí z huby. Odpad

plakát

Bratrstvo pěti (2020) odpad!

Spike Lee není režisér, ale politický agitátor, který i za cenu lži a sebeklamu tlačí svou politickou propagandu. Film se bohužel nevyhnul černošskému rasismu, který je pro Spyke Lee normálka, plivat po běloších a americké vlajce je jeho denní chléb. Nevím jak moc tohohle režiséra znáte, ale je to jeden z těch nejhlasitějších uplakánků, kteří osočuje předávání oscarů z rasismu, ale druhým šmahem ruky si běží rychle převzít cenu "Black Reel Awards", kde bez sebemenších pochyb, můžeme prohlásit, že rasistické jsou. A tak není divu, že tento poblázněný levičák a rasista líčí vietnamskou komunistickou diktaturu jako super zázračnou ekonomickou mocnost, plnou svobody, Vietnamce jako super lidi, z nichž rasisty udělala " až bělošská kulturní výměna" s USA. Buduje imaginární obraz o tom jak Afro-Američani vyhráli těm zlým USA druhou světovou válku( ve válce bylo 150 000 afroameričanů z toho 90 % jako doprovodný personál, z nichž 705 zahynulo, což tvoří přesně 0,17 % obětí kde "ti zlí běloši tvoří 99,98 % obětí na americké straně) a do toho vše sem tam blikne obrázek nějaké historické události, kde pan otrok dostal po papuli a to bez jakéhokoliv narativu, nebo naopak problikna fotka významné černošské osobnosti a vytváří to silně schizofrenní obraz jeho pomatené mysli, čímž boří i mýtus o bílých privilegiích, nebo alespoň neznám já osobně nikoho, kdo by mu bránil vystudovat a režírovat filmy :) Po třiceti minutách vypínám a dávám odpad. Těším se až se jednou naučí točit filmy a ne jen tupou prázdnou propagandu, vedle svého manipulátorského talentu má bezesporu i ten režijní.

plakát

Čarodějnice (2015) 

Jak už to tak bývá, kvalitu dokáže jen málo kdo ocenit, zatímco u vykalkulovaných blbostí jako je Saw se derou do kina masy, film jako the witch není jejich šálkem hořčice a to z toho důvodu, že prostě byl natočen pro náročnější publikum, které nemůže například parta plochých charakterů pobíhajících v pláštěnkách a se super schopnosti, které získali tím, že jim někdo plivl do kakaíčka, nijak oslovit, jelikož je to hluboko pod úrovní jejich diváckého intelektu. The witch je výborným filmem, který si velice dlouho pohrává s pozorností a myslí a balancuje na prahu empirické reality, ze které pomalu sklouzává do mystiky a dosavadní vybudovaná empirická realita je pomalu a jistě mění v entropii a vrcholí svou antitezí. Velmi propracované dílo, které si velmi dobře hraje s pozorovatelem(divákem), které je postaveno na perfektní atmosféře, které perfektně mate diváka, celou dobu se díváte na drama, které se jak přepnutím vypínače změní v horor.

plakát

Černobílá spravedlnost (2017) odpad!

Kdysi se neomarxisti, kteří tak rádi šíří mýtus o "white privilege" a "white supremacy", snažili svou propagandu nabízet alespoň podprahově, ono jim to velice často šlo, protože si vybírali fantaskní a scifi témata, kde skutečně umělecká licence snese všechno, ale v případě historických nedávných událostí je to už složitější, protože člověk má tu možnost si ověřit fakta. Pokud tak učiníte, zjistíte, že se jedná skutečně o pouhou politickou propagandu, která mystifikuje a překrucuje události, které se tenkrát v Detroitu staly, přičemž snímek do příběhu se nehodící, raději vůbec nezmiňuje(ty dvě bílé slečny skutečně byly prostitutkami a ještě k tomu narkomanky). Faktem je, že policisté u soudu uspěli a byli propuštěni a po právu kritizováni za brutální zásah. Přesto jsme ve filmu svědky toho, jak tam doslova popravují civilisty a mučí černošská děcka, prostě proč je ve filmu neodsoudit na základě něčeho, co se prakticky nestalo. Film má jediný úkol a cíl a to je rozdmýchávat rasovou nenávist v USA, vytvářet pocit v černošské populaci, že si s nimi někdo vytírá nepěkné otvory a posílit silné komunistické a extrémisticky levicové hnutí, které si říká "Black life matter. Hodnotím odpadem. Filmu nelze upřít výborné herecké výkony, zvláště pak těch dvou prostitutek.