Recenze (74)
Striptýz (1996)
Mne sa striptiz ako prijemna oddychova komedia pozdava. Na scenu tancujucej, cerstvo osprchovanej Demi Moore, za tonov Annie Lenox sa nezabuda, avsak film ma aj kopec inych, dobrych napadov...
Přestupný rok (2010)
Film, ktory ziadnym sposobom nevybocuje z klasickej sablony romantickej komedie. U mna hodnotenie zvysuje prostredie irskeho vidieka, ktore sa presne stotoznuje s mojou predstavou idealneho byvania...
2012 (2009)
No co ja viem... Viem, ze tento typ filmu je jasna oddychovka, a treba s tym ratat, ale aj tak... Pravdepodobne mi Emmerichove filmy nic nehovoria a nedokazem ich brat s nadhladom... Vizual vsak uzasny, zvuk skvely, vsetky tie vybuchy, zemetrasenia, tsunami, boj s casom... a samozrejme ten vysinuty hipisak... no, akcia ako hrom... dostal som to co som cakal, mohlo to dopadnut aj horsie, jedenkrat vidiet vsak bohato staci...
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Velmi tazko hodnotit noveho Janosika... Medzi jednoznacne klady patria obrazy prirody, ludovych tradicii, snove pasaze a mystika (? - aj ked sedembolestnu pannu Mariu som akosi nepochopil a skor u mna vyvolavala usmev), jemne chvile intimity, prijatelni herci... O poznanie horsi bol podla mna dabing (neslo tak ani o vyber dabingovych hercov, skor o samotnu artikulaciu), chybala mi akasi ucelenost a hlbsie vnorenie sa do historickych pramenov - podtitul "pravdiva historia" sa mi vobec nezda namieste... Na druhu stranu toto naturalne a naturalisticke stvarnenie ako opozitum k heroizovanym a socialnym Janosikom cias minulych ma svoje kuzlo... Myslim vsak, ze mnohi ocakavali od 7 rokov nakrucania predsa len cosi ine... a rozhodne nadpriemernejsie...
Katka (1949)
Prijemna slovenska komedia, samozrejme agitacna, ale schematizmus mal v ranej dobe "budovania socializmu" silne, dokonca monopolne zastupenie ako v literature tak aj vo filme. Napriek vsetkemu je to dynamicke a dokonca aj zabavne, lepsie tri hviezdicky...
Východní přísliby (2007)
Zaujimavy film z prostredia ruskej mafie londynskeho podsvetia. Zvlast "sudrznost" a brutalne praktiky clenov "rodiny" so mnou celkom zamavali... Len ten rusky kontext... ako to trefne nazvat - zdal sa mi trosku umelo "prerusteny" :-P
Narozen 4. července (1989)
Uz je to sice nejaka doba, co som videl tento film, ktory ma ale napriek zaujimavej teme, skvelemu pribehu vojnoveho veterana a silnemu protivojnovemu posolstvu velmi neoslovil...
Sedm životů (2008)
Prijemne prekvapenie piatkoveho vecera, straveneho s milou v nasom miestnom kine. Willa Smitha zacinam uz aj ja brat okrem jeho komedialnej polohy tiez ako charakteroveho herca. Neubranil som sa sice pocitu, ze film je natoceny dakedy az prehnane dojimavo, rozhodne vsak nejde o ziadnu malinovku; lepsie tri hviezdicky...
Spider-Man 2 (2004)
Komixove filmy zo zasady neodsudzujem (naopak, taky Batman je moja srdcovka), ale toto mi prislo velmi prazdne, nudne a urobene iba pre oko... slabe ***
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Tri hviezdicky davam uz iba preto, lebo Laru (konkretne hru Tomb Raider) som mal ako adolescent velmi rad. Co sa tyka filmu tak je to taky sivy priemer, za to ale s uzasnymi farbami :-)