Recenze (1 459)
Čas v Káhiře (2009)
Romantika pro starší a pokročilé! Skvělý Alexander Siddig a příjemná Pat Clarkson, jinak tam skoro nikdo nehraje, jen stafáž. Spíše cestopisné a žánrové obrázky z Káhiry a Egypta (vidět je jen to pěkné, špína se nevešla na plátno ani do scénáře). Dá se to vydržet...
Čekání na zázrak (2009)
Velice podařená záležitost!
Čekist (1992)
Spousta levičáckýho tlachání proložená dosti neumělým ztvárněním rádoby poprav. Hraná syrovost, která se potácí na pomezí kýče a neumětelství. Odfláklé technikálie a celkově poměrně hodně nudný film s povrchní snahou lacině šokovat. Nezaujalo, neohromilo, ale ponudilo. Ztráta času na to koukat.
Černá hodina (2011)
Vůbec to není špatné! Triky celkem ujdou, děj je prima a reálie Moskvy zajímavý. Jen ti strašně nesympatický herci, ostatně jako vždy! Nesnáším hloupý teenagery, americký obzvláště! Strašně ošklivý "vyzuny" a přemoudřelý chcípáčci - to je žrádlo pro marťany.... Aspoň se nakonec objevej pořádný, ruský bohatýři! :) he he he. celkem slušnej průměr! Lepší než lecjaký blockbustery.
Černá smrt (2010)
Po dlouhé době se začíná blýskat na lepší časy? Na 5 to není, ale silné 4! Bravo!
Černej Dynamit (2009)
absolutně nepoživatelné! děsná nuda, jak s černochama v tunelu :(
Černé zrcadlo - Démon 79 (2023) (epizoda)
Tak to se mi líbilo! Příjemná retro jednohubka. Nádherná hudba a skvělé reálie. Palec nahoru!
Černobyl - Please Remain Calm (2019) (epizoda)
tak obzvláště ten konec, to je naprostá bomba! (6 hvězdiček)
Černobylské deníky (2012)
Jedna hvězda za exteriéry (i když natáčené zřejmě v Srbsku), jinak zralý opět na odpad! Směšné scény až ten konec stojí trochu za to...
Černý krab (2022)
Nevím proč pořád obsazují tuhle herečku? Kdo se má pořád koukat na její kyselý ksicht s neustále spruzeným výrazem. Fuj. Až zjistíte co ve filmu skupina vojáků vezou začněte držet palce aby se jim to nepodařilo. A konec je takový nastavený, přilepený... bída. Skupina nesympatickým herců v čele s kyselou bábou Rapace.