Recenze (1 459)
Dívka v pavoučí síti (2018)
Dost podprůměrná záležitost, místama až k smíchu... taková pohádka pro víkendový hekry :( Oproti předchozí sérii i dost nesympatický herci, nevím proč tam musí hrát takový telata!
Dívka z Osla - Flukten (2021) (epizoda)
Trochu slabší díl. Seriál na Faudu mít nebude. Je to taková soft-Fauda. Zajímavé vidět, jak si naivní a hloupý "Západ" hřeje hady na prsech (a že jich v kriminálech není málo - všechny bych je po odsouzení vyhostil).
Dívka z Osla - Hemmeligheten (2021) (epizoda)
Vypadá to velmi nadějně, uvidíme jak to bude vypadat dále. Opět stejný příběh - mladá a naivní. Bude jí škoda.
Dívka z Osla - Redningsaksjonen (2021) (epizoda)
Trochu akčnější díl, zjišťuju že v tom hrajou stejný lidi jako hráli ve Faudě (a to dokonce na obou stranách). Kvalitní podívaná. Palec nahoru!
Divoši (2012)
Trochu slabších 5 hvězdiček, ale jinak výborné! Ale Benicio byl prostě SUPER!
Divoženka (2021)
Promrhaný potenciál.
Dobré srdce (2009)
Super film, naprostá paráda, jen škoda toho násilně "happyendového" konce. Naprosto fantastickej Brian Cox, kterému velmi zdatně sekundoval mírně "retardovaný" Paul Dano. Výborné! Tomu říkám filmařina! Velmi doporučeno, do kina ale možná trochu náročnější, lépe doma a uvařit si k tomu dobrou kávu (pozor na 2 minuty) nebo nalít panáčka něčeho ostřejšího! Prostě super!
Dobrý člověk (2023)
Florence jede! A pan Freeman taky pořád dobrej, hlavně super hlas, krásně se poslouchá. Film ze života udatných američanů - fetek a anonymních alkoholiků. Kdo není členem AA jako by nebyl. :(
Doeorak (2018)
Není vůbec špatný... takový správně "pikantně" korejský.
Dogman (2018)
Maximálně jedna hvězdička za tu přehlídku "tykváčů", naprosto bez děje, žádné herecké výkony se také nekonají... přehlídka hnusnejch, nosatejch pitomců s IQ tykve...permanentně sfetovanejch, kradoucích, pomatenejch.... no prostě jih Itálie nebo Chánov - vyjde to nastejno. Koukám na ty hodnocení, no prostě hype jako prase! Škoda peněz za lístek do kina.