Recenze (39)
Gangy z Birminghamu - Epizoda 1 (2013) (epizoda)
Něco tomu chybí 6/10
Armáda lupičů (2021)
Slušný a docela lepší než Armáda Mrtvích či jak to bylo...
TY - Možná (2018) (epizoda)
Konec mě fakt dostal tyvole :D
Ptákodemie: Děs a hrůza (2010)
Wtf? :'D
Stánek s polibky 3 (2021)
Píčovina i když pominu že všichni se chovají jak totální kokoti a i ty minimální vývoje postav z předešlých filmů zmizeli. A to mi předchozí díly nevadily :)
Stánek s polibky 2 (2020)
Ne tak dobrý jako jednička :)
Stánek s polibky (2018)
Ani nevím proč na to koukám ale je to zábavný :D
Zaklínač: Vlčí sen (2021)
Animace skvělá, akce skvělá, postavy zajímavý, monstra skvělý a i když nejsem fanoušek anime moc jsem si to užil a klidně bych chtěl vidět další animovaný filmy/seriály. Za mě dokonce lepší než samotný seriál.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
Krapet lepší než 1. Díl
Malý Sheldon (2017) (seriál)
Jediné co mě na tomhle seriálu sere je už 3. Změna dabéra hlavní postavy a u nové série dokonce i další důležité postavy :)