Recenze (51)
Dracula (1992)
Krásné divadlo na plátně!
Kmotr II (1974)
Opět bez chyby!
Kmotr (1972)
Nejde to níž, na tomto diamantu nemůžu najít chybu. A jsem za to ráda.
Sedm let v Tibetu (1997)
Tohle je krása! Všechno: příběh, herci, hudba, režie..... na tomto snímku není ani skvrnka špíny.
Šarlatové písmeno (1995)
Dobrý, fakt dobrý.
Kmotr III (1990)
Proluka mezi prvními díly je znát, Coppola nenavázal na tempo. I tak je to nadprůměr.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Dobře natočený, ale dneska už bohužel k smíchu :)
X-Men: Poslední vzdor (2006)
Stačí jednou...
Pýcha a předsudek (2005)
nic moc
V jako Vendeta (2005)
Hmmmmm...... Amerika už v komiksu omrzela tak táhli do Anglie. Jinak furt to samý, jak přes kopírák. Akorát že tu desetkrát víc mektaj.