Recenze (21)
Pozor, padá SNG! (2023)
Piata hviezdička za pána Dědečka a jeho nesmierne emotívne vyjadrenia a jeho pohreb.
Jak přežít svého muže (2023)
Nepozerám to, lebo sa to nedá, len to tu je pustené. ŽALOSTNÉ
Vitaj doma, brate! (2022)
Anka Šišková si zaslúži viac, ale môžem dať len jednu kvôli filmu. Chápem, že to mala byť Loli, ale minulo sa to publiku..
Tenet (2020)
Tenet je v tom úplne výnimočný že sa dá veľmi - v kontexte dneška- vnímať spôsobmi, ktoré nám pred touto situáciou neboli umožnené a preto sa stane kultovým filmom pre oveľa dlhšie obdobie, ako by sa všetko, čo sa stalo - nestalo
Temný případ (2014) (seriál)
Prvá seria.
Neviditelný (2020)
Toto je zatiaľ najhorší Bloomhouse...nie sú v tom žiadne posolstvá, žiaden druhý plán, žiadne odkazy na domáce násilie...nie je v tom štipka umenia..
Volání divočiny (2020)
Tento film si žiaľ nezaslúži červenú farbu, aj keď mi je to ľúto je to strašne umelé s tými neživími živočíchmi....
Chlap na střídačku (2020)
Ja by som chcela aby mali sex aj tie dve spolu... mozno by som pridala este jednu hviezdu....
1917 (2019)
Na všetko čo bolo už napísané, zobrazené, videné už toľko toľkokrát, je treba nájsť kľúč ....a 1917 našiel.
Konec velkých prázdnin - Ztráty a nálezy (1996) (epizoda)
Straty a nálezy boli...už pred týmito a stála som tam ako 3 ročná a teraz viem, že to bol najlepší krátky seriál slovenskej televízie - musel by prísť nápad - a s nimi je to ako voľakedy s Bonmi