Recenze (665)
Avengers: Infinity War (2018)
SPOILER: Všechno to dává smysl. Postavy, který již nemají mít žádnou vlastní sólovku přežili, aby dostali více prostoru v A4 a mohli tak zvrátit vše co se stalo, např. vrátit na konci A4 čas pomocí Time Stone k "oživení" všech postav, které budoucí sólovka ještě čeká. Samozřejmě s pomocí jedné z nejmocnějších postav MCU, Captain Marvel bez které by neměli šanci.
Babylon A.D. (2008)
Hezký, zajímavý, dobrá akce, Vin Diesel se na tydle role určitě hodí, ale ten závěr.... přeci jen s přibývajícím časem sem čekal lepší závěr. Tendle byl trošku strohý.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Vtipný a velice brutální, to se musí nechat :-))
Bathory (2008)
Na evropský poměry celkem hezky vylíčenej historickej příběh :-)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Film sklízí některé negativa, který si vůbec nezaslouží. Ano, má svoje mouchy, ale i tak pro všechny fandy comicsu parádní podívaná.
Bejvalek se nezbavíš (2009)
Dějově až nápadně podobné "Vánoční koledě 3D" ... jinak celkem pěkná romantická podívaná :-)
Bengálský tygr (2010)
Příjemné překvapení v podobě snímku balancujícího na hraně mezi A/B filmem. Sympatická B. Evigan se hlavní role zhostila velmi dobře, atmosféra vynikající, zpracování akčních scén taky dobrý a originalitu snímku nemůže nikdo upřít.
Benga v záloze (2010)
Po extrémně energickým úvodu se film pomalu,ale jistě vytrácí v beznadějnou nudu.
Beowulf (2007)
Vizuálně nádhera, na tom se schodne asi většina lidí. Ale příběhově sem čekal víc, stejně tak jako více akce a taky sem čekal více temné a drsné atmosféry. Todle je jen vynikající dobrodružná pohádka.
Bez soucitu (2010)
Samozřejmě, že tady už oproti 96 hodinám šla taková ta realičnost trochu stranou, ale jinak celkově jednoduchý, stručný, výstižný a hlavně zábavný. A o to přeci jde ne. Akce jak má být. P. Morel u mě zůstává pořád mezi "áčkařema" co točí skvělý snímky. V součtu: 3,5*