Oblíbené filmy (10)
Návrat do budoucnosti (1985)
Tenkrát v Americe (1984)
Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl.
Mlčení jehňátek (1991)
Mechanický pomeranč (1971)
Město bohů (2002)
Maléry pana Šikuly (1999)
U nás nedoceněná komedie. Kterej blbec to překládal?
Hledám Amy (1997)
Pátý element (1997)
Vtipné sci-fi se spoustou barviček a takovou tou francouzskou divností. Zajímavé i proto, že v něm uvidíte Bruce Willise, který hrál snad jen v amerických filmech :P
Den Šakala (1973)
Jeden z nejlepších francouzských thrillerů ze 70. let. Takřka dokumentárně natočený Forsythův příběh o nájemném vrahovi a francouzské tajné službě, která se ho, stůj co stůj, snaží najít a zlikvidovat. Willisův remake tomuhle nesahá ani po kotníky.
Sociální síť (2010)
Fincherovsky natočené drama o nerdovi, který se chtěl dostat mezi elitu. Musím vyzdvihnout hudbu - kdo očekává poklidné melodie jako v traileru, bude překvapen. Skvělý scénář. Jako životopisný film to moc neobstojí, ale kouká se na to pěkně.