Oblíbené filmy (10)
Moulin Rouge (2001)
Crash (2004)
Po shlédnutí tohoto filmu v kině jsme byla naprosto unešena. Po shlédnutí doma má euforie snad ještě roste. Vážne úžasný film. Proplétání osudů různých lidí z různých kultur a společenských vrstev jednoho sychravého dne ve městě anďělů. Rozhodně můj filmový zážitek roku.
Pán prstenů: Dvě věže (2002)
Titanic (1997)
Chicago (2002)
Frida (2002)
Pravidla moštárny (1999)
Krásný, něžný snímek. Skvělá režie, výborné herecké výkony. Film plný naděje a dobroty, film který vás zahřeje na duši. Prostě nádhera. Hallstorm je machr.