Recenze (92)
Zakázané království (2008)
Jet Li vs. Jacki Chan. Kto by si nechcel pozrieť taký film? :) Nič to, že sa jedná o vykrádačku Nekonečného príbehu, pozerá sa na to skvele!
Poltergeist (1982)
Veľmi Spielbergovský pocit mam z tohoto filmu, veľmi mi to pripomínalo niektoré scény z Blízkych stretnutí tretieho druhu (malý Barry tešiaci sa z mimozemšťanov, samozapínajúce sa hračky...) a navyše Craig T. Nelson, mimochodom skvelý herec miestami veľmi pripomína Richarda Dreyfussa. Báť som sa nebál, ale atmosféra sa miestami dala krájať, skvelý kúsok:)
Fletch žije (1989)
Opäť Fletch, ešte neuveriteľnejšie prevleky, výsmech z amerických sektárov (vymývačov mozgu a peňaženiek), dom na vidieku, a nacistickí motorkári :)
Ti druzí (2001)
Piata hviezdička za koniec. Uff. To nečakal asi nikto. Wow. Sila. Hlavne scéna s dcérkou a bábkou. Fuf. No neuveriteĺné. Stojí za zhliadnutie už len kvôli pointe.
Devátá brána (1999)
Z väčšej časti detektívny film. Teda približujúci prácu knižného detektíva:) Zaujímavé povolanie:) Prudko vypointované, plné zvratov, oplatí sa vidieť.
Hra na schovávanou (2005)
Kombinácia Tajomného okna a Osvietenia. Nijak inak sa to nedá definovať. De Niro skvelý, Dakota Fanning snaď ešte lepšia. 3 a pol hviezdičky ale naozaj som čakal nejaký lepší záver.
Fletch (1985)
No ja som sa bavil kráľovsky:) Nehovorím, že som sa celý čas smial, ale film mal veľmi príjemnú atmosféru, dobre sa naň pozeralo. Chevyho skvelé prevleky, hlavne mohamedán na kolieskových korčuliach nemali chybu. Skvelé skvelé:)
Pobřeží moskytů (1986)
Prvá polovica filmu bola výborná, všetko bežalo tak ako malo, Allie bol síce egoistický maniak, ale zároveň vizionár a skvelý vynálezca, zábery na jeho FAT BOY konštrukciu v džungli patrili medzi najpôsobejšie zábery celého filmu, impozantná stavba z vlnitého plechu uprostred džungle...až to naháňalo strach. Typický prípad, kedy človeku nestačí, čo má, a chce viac. Jeden chybný krok spustí sériu udalostí vedúcich k záhube. Harrison Ford je neodolateľný, do poslednej chvíle vďaka jeho charizme hľadáte na jeho postave dobré stránky, tá snaha je počas filmu priam hmatateľná. Mladý River Phoenix a Hellen Mirren taktiež prispeli k vysokej úrovni tohoto filmu. Nie som si istý, či stojí za opätovné pozretie, ale som veľmi rád, že som ho mohol vidieť.
Bílí muži neumějí skákat (1992)
Basketbal, basketbal a kooopec basketu. Podľa toho, ako to vykreslili snaď všetci por obote prípadne namiesto roboty chodia na "svoje" ihrisko a stávkujú všetko čo majú. Okrem basketu je tam vidieť aj Woodyho a Wesleyho:) Snipesova postava balansuje na hrane medzi príjemnosťou a nepríjemnosťou, kdežto Woodyho postava odzačiatku vyvoláva ľútosť. Scenár a zápletka a hlavne rozpracovanie postáv mohlo byť dôkladnejšie, takto sa ani po hodine a 50 minútach človek naozaj nevyzná v ústredných postavách. Stále je to však príjemná oddychpvka so skvelou hudbou, atmosférou slnečnej Kalifornie a prázdninovou náladou. 3 a pol hviezdičky.
Hard Boiled (1992)
Nezničiteľný Tequilla a takmer nepriestrelný Alan vytvorili skvelé útočné duo, ktoré zlikvidovalo okolo 300 chudákov zločincov, sem-tam aj zopár policajtov. Na strane druhej nesmrteľný jednooký gangster a jeho takmer európsky pôsobiaci boss. Nikdy neprestávajúca akcia, napätie do posledného dychu, miliardy vystrieľaných nábojov, stovky mŕtvol, to je iba zlomok vecí, ktoré robia tento film výnimočným.