Poslední recenze (96)
Chaos (2021)
Originální námět, nadprůměrní herci, ale na druhou stranu velmi málo akce a některé podivnosti( v závěru obrovská loď a na ní ani jeden člověk, kromě ústřední dvojice). Ale koukat se na to dalo.
Samaritán (2022)
Předem se přiznám, že Sly Stallone je už dlouhá léta můj oblíbenec, takže moje hodnocení může vyznít trochu neobjektivně. Obdivuju tohohle člověka, který by už mohl dávno jen polehávat někde na pláži a kašlat na všechno. Ale on pořád točí. Evidentně ho to hraní dost baví. Ale k filmu samotnému. Očekával jsem od něj malinko více, ale přesto jsem nebyl zklamán. Sly podal svůj standardní výkon a ostatní herci spíše sekundovali. Ten kluk byl "opravdovej vopruz", ale tak to asi mělo být. Konec mne trochu překvapil, ale jak už jsem poznamenal, zklamaný jsem nebyl.
2067 (2020)
Asi mi nepřísluší hodnotit filmy určené pro bystré a intelektuálně založené diváky, ale přece jen jsem se rozhodl pár řádek napsat. Po shlédnutí traileru jsem se na snímek docela těšil, ale už po půlhodině jsem si říkal "Kdy už se proboha začne něco dít?" Bohužel, nezačalo. Velká nuda a poměrně nesympatičtí herci. Přesně jak to popsal Eliott