Recenze (723)
Stvořitel (2023)
No..., mohlo to být lepší... Něco tomu zkrátka chybělo.
Uprostřed ničeho (2023)
Celkem slušný filmový kousek... "Komu jinému můžete věřit, když ne mě..." a pak je všechny postřílel.
Risk (2020)
Jako..., dalo se to. Adkins předvádí to, co umí nejlíp. Škoda toho záporáka - ten byl fakt slabý.
#martyisdead (2019) (seriál)
Toto by měli pouštět náctiletým puberťákům, kteří si myslí, že znají vše a nic je nepřekvapí. A stále jím připomínat rizika, která nabízejí slavné sociální sítě, kde může každý kde jaký nesmysl vyblít a myslí si, že je vše beztrestné. Demokracie dostává na frak. Otázkou zůstává do jaké míry můžou za smrt Martyho jeho rodiče, kteří neměli na vlastního syna čas... Hvězdičku jsem ubral za ten konec - mě přišel, že je otevřený :-(
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Velice příjemná pohádka.
Poslední noc v Římě (2010)
Pro mě velice zajímavý kousek okořeněný prvky sexuality dvou dívek.
Znovu se zamilovat (2023)
Kurnik šopa.... Tak to jsem nečekal. Mě se teda tento kousek fakt líbil... Oběma hlavním hrdinům to neuvěřitelně seklo. Indka má svojí přirozenou krásu a angličan svoje charisma. Nejedná se o žádný srdceryvný slaďák, ale na druhou stranu romantika také nechybí. K tomu ještě písně od Celine Dion...
Strážce zákona (1971)
Velice slušný filmový počin o zásadovém šerifovi.
Mlčenlivá dívka (2021)
Rodinu si nevybereš... Někdo má dětí, že by je mohl rozdávat a někdo má zkrátka smůlu.
Gerald's Game (2017)
Tak to muselo bolet...