Recenze (8)
Tokyo Vice - Season 2 (2024) (série)
Druhej sérii sa nedá nič vytknúť, top dráma a krimi. Fakt pecka a snáď sa dočkáme pokračovania.
Tokyo Vice - Consequences (2024) (epizoda)
Extrémne naladenie sa na finále!
Duna: Část druhá (2024)
Sci-fi, ktorému sa v dnešnej dobe nič nevyrovná. 10/10
Creed III (2023)
8/10 Veľmi kvalitné pokračovanie úspešnej série a taktiež Michael B. zvládol svoju prvú režijnú úlohu veľmi obstojne.
Top Gun: Maverick (2022)
Jedným slovom, SKVOST.
Batman (2022)
Po mojom druhom vzhliadnutí v kine musím dať 10/10. Neskutočne poctivá práca od Reevesa a taktiež klobúk dole pred Fraserom za parádnu kameru. Ďakujem * 3 krát videné, stále 10/10.
Spider-Man: Bez domova (2021)
Konečne je Tom Holland spiderman!
Duna (2021)
9,5/10. Veľkolepé sci-fi s výborne spracovaným svetom, hudba taktiež neskutočne šlapala. Najlepšie sci-fi od čias Interstellaru. Pol boda nechávam ako rezervu pre nasledujúce diely :)