Recenze (82)
Hannibal (2013) (seriál)
Z mrtvol se dá vytvářet takové umění!
Ripper Street (2012) (seriál)
Seržant Drake mě zničí! <3
Očista (2013)
Zajímavej námět. A dál? Shit, shit, shit a pak taky dost bullshitu. Všichni už přece dávno víme, že Amíci jsou retardovaný.
Jurský park (1993)
Ani zdaleka to není film za čtyři hvězdičky, ale je to film mého dětství. Sestra dodnes nechápe, jak jsem mohla usnout při scéně v kuchyni. Já s odstupem času taky ne (: A po letech ve 3D to byla úplně stejná pecka jako napoprvé.
Osamělý jezdec (2013)
Tyjo, možná trošku shitíček, ale fakt zábavnej!
Áčko (1997) (pořad)
Nezletilí detailně popisují, jak byli znásilněni? Roztomilé...
Parchanti (2010)
Víte, ten film je vážně strašnej shit. Ale pokud prostě někde hraje Jeffrey Dean Morgan a s nim i Idris Elba, tak to každá normální ženská jednoduše musí milovat!!!
Dexter (2006) (seriál)
Stupidita sedmé série mě bolestivě zasáhla...
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
Kdyby mi někdy někdo řekl, že se mi bude líbit nějaké dílo, v němž se vyskytují upíři, kromě klasického Draculy, nevěřila bych mu. Pak se ale stalo, že jsem se náhodou dostala k True blood. Po zhlédnutí prvního dílu jsem si řekla něco jako "Ach bože, tak hluboko jsem klesla..." Ale potom jsem viděla i další a další a začla jsem to milovat a sebe za to nenávidět. Ale asi už se mi nepodaří tomu uniknout. Nula negativní je nejlepší, mé cévy to ví stejně dobře jako pan Bill. Bohužel ale seriál s každou další sérií krutě upadá.
Henry: Portrét masového vraha (1986)
Já se těšila na úchylárnu, a ono nic... Ale jak tak nad tím přemýšlím, poslední dobou na mě není nic dost odporné a nechutné, aby se mi to pořádně líbilo... Takže to možná vůbec nebyla vina toho filmu...