Recenze (170)
451° Fahrenheita (1966)
palit knihy? fakt dost velka hlupost no.. tu bolo citit tu strasnu neslobodu ktoru nemam rada. rozhodne je to velmi zaujimavy film.
Tarzan (1999)
sranda :D a dost velka.. pekne, mile, tazko tomu velmi nieco vycitat.
Příšerky s.r.o. (2001)
videla som prvy krat a nic moc -bola som unavena, pozerala som to v noci- .. nuz ale na druhe skuknutie uz to bolo k veci a zabavne :D
Fenomén (1996)
tento filmik sa mi pacil. prijemne a zaujimave fantasy.. aj ja by som chcela byt podobnym fenomenom.. asi :D
Měsíční svit (1985) (seriál)
dobry serial.. ale co viac k tomu? ani neviem nuz len tolko ze tu bol bruce willis fakt dost fajn.
Ptačí svět (2001)
pekne..
Zamilovaná zvířata (2007)
som milovnicka zvierat tak toto sa mi muselo pacit.. ale kengury su brutalne :D hmm nuz tak zase si to raz niekedy pozriem a pripomeniem.
Sunset Boulevard (1950)
haha. tazko ma bolo najskor presvedcit ze je to noir film ale bol a dobry.
Člověk obojživelník (1962)
film ktory si pamatam este z detstva. rusi su podla mna vynikajuci a zaujimavi filmari co ukazuju aj tu. zaujalo ma to uz ked som bola mala tak a konecne som si nasla cas ohodnotit a okomentovat to. pamatam si scenu na brehu mora kde bola okrem ineho aj morska panna a samozrejme nedokazem zabudnut na meno ichtiandr :D ako by som aj mohla..
Příběhy ze záhrobí (1989) (seriál)
ale ved toto je parada celkom :D