Recenze (190)
The Night of the Grizzly (1966)
Už sám Clint mávajúci sekerou je za všetky drobné. Chlap jak hora, ruky jak lopaty. Z fyzickej práce má číru radosť. A winchestrovka v jeho ruke vypadá jak špáradlo!
Summer Magic (1963)
Hayley Mills in the land with wild cherries all around.
Nånting levande åt Lame-Kal (1990) (TV film)
Z krátkych filmov podľa Astrid, ktoré som zatiaľ videl, tento boduje. I slovenský dabing je moc milý. "Kde máme kabáty?" - "Tam kde ste si ich vyzliekli." To akoby nahrali u nás doma, haha.
Red Force 2 (1985)
Cynthia a Michelle nastupujú v parádnej forme. Choreografia jak sa patrí. A ústredné trio skvelé. "Kde najdu Aspirina?" - "V lékárně." Ale šecko ostatné zbabrali na entú, čo ma mrzí.
Carův kurýr (1998) (seriál)
Začiatok absolútny nárez! Peter Strogov, to bol železný muž. Megaepické. Síce potom prišli nejaké zakolísania a nezrovnalosti, ale inak dobrá práca.
Strašidelný mlyn (1973) (TV film)
Mám tri dni domáce väzenie, lebo som predala koleso!
Pozor, želva! (1970)
Neuveriteľne expresívne na zvukový film! Kamera berie dych. A deti sa na nič nehrajú, vyjadrujú samých seba. Keby ich režíroval Bruce Lee, mal by radosť.
Little Women (1949)
Malé ženy v Technicolore! Hoci som túto verziu videl až ako štvrtú v poradí, páči sa mi asi najviac. Ale netreba furt porovnávať veci.
Kouzelný mužíček (1960)
Milá varianta Dobšinského Zlatej priadky, ktorú zaznačili bratia Grimmovci. Nemci ju podali parádne. Bolo pekné ako mužíčkovo meno hľadali úplne všetci v kráľovstve. A Karin z Troch oříškov by som asi nespoznal!
Neobyčejný život Noe Dearborna (1999) (TV film)
Človeku hneď napadne ten Noe, ktorému sa nechcelo stavať koráb, štepil si stromy a mal spústu času, hehe. A čo jeho menovec z Georgie? Chodí si okolo domčeka, robí si každodennú robotku a nad hlavou mu plynú desaťročia. Tak trochu ako vyššie zmienený.