Recenze (620)
Seznamte se, Joe Black (1998)
Pekna blbina, konec tomu nasadil korunu
Telefon pana Harrigana (2022)
Filmy podel Kingovo knizek jsou az na vyjimky dobry. Tohle je teda zrovna spis prumerny, kvality Shining, Stand by me, Secret window nebo 1408 to zdaleka nedosahuje
Deadstream (2022)
Jedno z tech horsich FF
Grimcutty (2022)
Picovina
Hellraiser (2022)
Picovizmus na urovni Deader a Hellworld od Ricka Boty. Tady jeste podporeny odpornyma lidma (ta hnusna hippie krava tomu kraluje). Na zacatku u ty postelovy sceny s buznama sem to chtel smazat. Ted lituju ze sem to neudelal. Samotnej Pinhead s kundou samozrejme totalni provar jak sem dopredu ocekaval. Chudak Clive Barker :/
Watcher (2022)
Docela napinavy, i zaporak byl gut, takovej krypl od pohledu
Moloch (2022)
Carodejnice a lesy to je moje, proto se divim, ze me to moc nevzalo. Konec to teda trochu napravil, mam vzdycky radost kdyz to skonci spatne a ne happyendem..
Šifra mistra Leonarda (2006)
Hodne mi to pripomina Broken sword, ale u nej jsem se bavil podstatne vic
Purpurové řeky (2000)
Prvni trictvrte hodina se docela dala sledovat, ale pak to nepekne zhovadilo, defakto od prvni snezny sceny.
V zajetí (2020)
Misery nechce chodit