Oblíbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Uplně nejvíc nejlepší film na celém světě:o)!!!100%
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Hláškamy našlapaný filmík,kult kultu,nemam co dodat snad jen...Z is deat baby:o) 90%
Kult hákového kříže (1998)
Super Film moc mě v dospívání ovlivnil.....člověk se při něm vážně musí zamylet a říct si co je vlastně v životě důležité!!!Edvardův zatím nejlepší film co jsem viděl!
Motýlek (1973)
Pro mě TOP 5....už jako malej sem si tento film zamiloval a s každym dalšim schlédnutí mě přišel lepší a lepší!! Sceny ze samotky jsou prostě dechberoucí!!95%
Tanec s vlky (1990)
Snad jediny film s Costnerem který se mě doopravdy líbí!!Je to jedno velké dlouhé dobrodružství!!!Bravo Kevine!95%
S čerty nejsou žerty (1984)
Nejepší česká pohádka nema chybu,skvěle zahrana a těch hlášek!!!
Potomci lidí (2006)
Tak tento film se mě pod kuži dostal po prvním schlédnutí!!Naprosto realistycky stvárná blizka budoucnost,moc mě mrzí že sem na něm nebyl v kině apsolutně uchvatnej zvuk!!!Jedna velká jízda od začátku do konce!
Osvícení (1980)
Nejlepší temný film který znám spojení Kubrick a Jack nemá chybu 97%
Sbal prachy a vypadni (1998)
Jeden s nejlepšich scenářu co sem kdy viděl,super akce a zavěr je naprosto exelentní!!Asi jeden nejlepších soundtracku jaký sem kdy slyšel!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Pravovlaslaní fandové hobita možná budou trošku zklamání,pro nezasvěcené to bude moc zdlouhavé! pro mě který sem sem četl knihu tento rok,to bylo lepší než četba...třeba že děj neodpovídal místy popisu knihy,třebaže některé pasáže byly pozměněny třebaže to někdy připadá trošku nastavovaně!mě to nevadí užil jsem si to a ponořil jsem se do knihy kterou jsem četl , za rok na shledanou................90%.......Dobrodružství nesmírné..těš se Šmaku..