Recenze (47)
Kmotr II (1974)
Akurát som dopozeral a dávam si otázku, že či som práve videl najlepší film všetkých čias. Neviem si na to odpovedať, lebo je tu ešte jednotka.
Obi-Wan Kenobi - Část VI (2022) (epizoda)
Na záver tohto seriálu táto časť nastolila rovnováhu v galaxii.
Blok 99 (2017)
Poznáte ten pocit, keď zakopnete o roh stola, ideálne s malíčkom, tak nejaký taký pocit cítim po tomto filme. /60%/
Gangy z Birminghamu - Série 6 (2022) (série)
Dajme tomu, že toto nikdy nevzniklo, a že Peaky Blinders končí 5 sériou. Jak bolo spomenuté v jednom komentári, toto je pľúvanec do ksichtu.
Tah pěšcem (2014)
Nečakal som, že počas filmu nebudem mať chuť si vypichnúť oči na strelcoch. Nakoniec bavilo.
Duna (2021)
Myslím, že začiatok niečoho veľkého, uvidíme... . Villenue má prachy a aj rozum na to aby sme boli svedkami nového kríženca Game of Thrones a Star Wars.
Domek z karet - 2. kapitola (2013) (epizoda)
Nechcem to zkríknuť, ale cítim veľké nadšenie, verím, že sa to ešte bude stupňovať, ale aj keď by náhodou nie a udrží si to toto tempo, tak tento seriál poputuje do mojej topky, lebo je to fakt...masterpiece. Zo začuatku som bol kúsok zmätený, lebo nevyznám sa moc do politiky, ale nakoniec je to tak zaujímavo podané ako čistokrvný...masterpiece. Spacey na hrad🏰.
Živí mrtví - Provedení (2021) (epizoda)
Klasický TWD grc, materiál ktorý by sa dal v pohode napchať do 10 minút naťiahli tvorcovia na 45. Našťastie je to len jediná nudná čast tejto dobrej série (zatiaľ som na 7 časti). /60%/
Živí mrtví - Acheron: 2. část (2021) (epizoda)
Konečne citím to čo pri TWD som necítil od čias Terminusu.
Poslední představení (2020) (seriál)
Spolu s Černobylom, seriál, pri ktorom sa musí upäťhviezdičkovať k smrti každý, čo to videl.