Recenze (101)
Jíst, meditovat, milovat (2010)
Slabucké, zalozené hlavne na Roberts. Posledná cast a vztah s Bardemom velmi plytké - preco sa vlastne do neho zamilovala?
Správná volba (2008)
Zábavné a trosku aj poucné...
Legenda o sovích strážcích (2010)
Zmatkovité ani moje deti velmi nechápali o co slo...
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Cakal som nieco odváznejsie.... Spickové a originálne zábery z Manhattanu... Trosku sklamania...
Hačikó - příběh psa (2009)
Slzotvorné postavené na tom aby sa ukázal Gere.
Já, jenom já (1999)
Velmi prijemné a zábavné
Lars a jeho vážná známost (2007)
Nevidel som vela takých cudných filmov. Clovek nevie ci sa smiat alebo co...
Bratři z donucení (2008)
Len pre extrémne silné zalúdky... Kazdý z nás by chcel robit niekedy také blbosti...
Marmaduk (2010)
Jedna hviezda za smutnú tvár Marmaduka. Hlasovat by mali asi len deti...
Iron Man 2 (2010)
o dost slabsie ako jednicka, bez prekvapení a dovtipu. 3* s prizmurenýn a unudeným oko...