Recenze (49)
Falcon a Winter Soldier (2021) (seriál)
Ano, Rusoovcům se to nevyrovná, ale přesto to bylo supr. Daleko lepší než WandaVision, i když jsem u tohoto seriálu při každém dílu nahypován a nazěšen. Finále u WV hrůza, ale zde to bylo důstojné. Opatrných 7,5 - 8/10
Chaos (2021)
Film jsem ještě neviděl a děším se samotného filmu a to skrz hodnocení ČSFD & IMDB. Zkoukni jen kvůli Hollandovi.
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Dámy a pánové je to tady tak uvidíme jak to dopadne. Každopádně jdu se na to podívat a to hodnocení - jsem natěšen
Novinkový mix (2018) (pořad)
Nejlepší informativní pořád o filmech a seriálech. Toren si s tím dává obrovskou práci a je to také vidět. 10/10
WandaVision - V předchozích dílech jste neviděli (2021) (epizoda)
Je velice zvláštní, že origin Wandy se povedl na jedničku a slavný příběh Captain Marvel neobstál.
Spider-Man: Homecoming (2017)
Konečně tady máme MARVELOVSKÝHO SPIDEYHO. A myslím, že jedině dobře. Lepší než Amazing sra*ky. 7,5/10 [A]
Spider-Man 3 (2007)
Nejslabší z trilogie, ale pořád FAJN 6/10 [B]
Spider-Man 2 (2004)
Lepší jak minule. Supr herecký výkony a hlavně epický scény WHOOAA👍. 8/10 [A]
Spider-Man (2002)
Hele, tento spidey je velice zábavný a to i přesto že je poměrně starý 7,5/10 [A]
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Obrovský průser, to jsem nečekal, opatrných 5/10 [B]