Recenze (139)
Milenci ze severního pólu (1998)
Zdlouhavý příběh hledání dvou osudových duší, který sem tam zaváněl nudou, ale ty 4*jsou za tu originální atmošku...
Cashback (2006)
o tom, jak rozchod bývá bolestivý a jak těžké je na někoho zapomenout, ale rozhodně to jde lépe,když vezmete noční šichtu v supermarketu a necháte se pohltit tím panoptikem zvláštních lidí, co tam dělají...
Probuzení (2007)
Spiknutí proti bohatému chlápkovi, kdo všechno za ním stojí a co všechno se může stát, když člověk tak úplně není v narkóze. Poměrně chytře natočený film, který má rozhodně šanci nezapadnout.
Sbohem, baby (2007)
Brácha Bena Affleca se snaží zachránit dítě, které bylo uneseno a přitom nám sází do hlavy spoustu morálních otázek a dilemat
Čarodějův učeň (1977)
hororový kreslený snímek, ze kterého jsem měla celé dětství trauma, jojo není nad pravé české "pohádky"
Persepolis (2007)
Autobiografický kreslený příběh jedné pani z Íránu...
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Korejské neuvěřitelně vtipné romantické drama, maličko delší, ale zábavné od první do poslední minuty
Klik - život na dálkové ovládání (2006)
Rádobyvtipná komedie o tom, co se stane, když svůj život ovládáme ovladačem
Kult hákového kříže (1998)
Edward Norton s vytetovaným hákovým křížem na prsou + nekompromisně tvrdý příběh…hm, hm…opravdu silný zažitek
Osudový dotek (2004)
Co se stane když se jen letmo dotkneš nějaké události v minulosti a zkusíš ji změnit k obrazu svému, nezmění se ta budoucnosti úplně diametrálně?