Poslední recenze (25)
Kdybychom se nepotkali (2018) (seriál)
Krásný příběh, i když té romantiky a dojemnosti tam je na mě zbytečně moc. Prvni půlka se navíc hrozně táhne, až jsem chvílemi přemýšlela, že už to nedokoukam; urcite by bylo lepsi, kdyby to mělo tak o dva díly méně. Ale stálo to za to, konec podle mě velmi povedený, i když jsem závěrečný plotwist čekala.
Šťastně až do smrti (2022)
Příběh neni vysloveně špatný, ale v mnoha částech neni vůbec uvěřitelný a v těch zbývajících je zas dost obyčejný. Herci také nehrají příliš dobře - často zbytečně přehrávají. Styl vyprávění - z pohledu detektiva - nepřináší podle mě žádnou přidanou hodnotu. Navíc detektiv je údajně tak chytrý, že cely "příběh" odhalí, přesto (spoiler) v závěrečné scéně nezasahne, ačkoliv je situace ocividna.
Skyfall (2012)
Skyfall mě velice zklamal a nezachránilo ho ani velké plátno IMAXu. Film byl nadměrně dlouhý, určitě by potřeboval značně prostříhat. Některé scény nedávali smysl - proč se Bond rozhodl jet sám s M někam do Skotska? Aby se tam lépe ubránil hordě přívrženců Silva? To asi těžko. Scénárista nás chtěl očividně jen potěšit krásnou skotskou krajinou a tajemným Bondovým rodným domem. A takových scén je tam mnoho. Nehledě na technologické absurdity. Je to proto opravdu jen těžko uvěřitelný film, jen kvůli efektním scénám, a to je škoda. Za mě 75%.