Recenze (189)
Avatar (2009)
Sice tě mám rád, Camerone, ale mě si opravdu nedostaneš pozlátkem v podobě technického zpracování. Sice mě trochu mrzí, že nemůžu s ostatními sdílet nadšení z tohoto velkofilmu, ale ten scénář mi opravdu přijde jako sračka...je mi líto P. S. Poslední půlhodinu už jsem vážně skoro nerozdejchal...to už bylo vážně vyhrocený do ultrakrajní debility.
Návrat do Cold Mountain (2003)
Hezky zpracovaný zajímavý příběh...
Kickboxer (1989)
Skvělá sranda :-D
Utržený ze řetězu (2005)
překvapivě povedený film...jednoduchý, ale velmi na emoce hrající příěh doplňují skvělé akční scény
1492: Dobytí ráje (1992)
Mám rád historická dramata, a tohle mě rozhodně nezklamalo...
Kid (1921)
Úžasné...na to, že je to němý film, to umí pořádně zatřást s emocemi
Komando (1985)
klasika všech klasik :-D
25. hodina (2002)
Pro mě velmi silný zážitek...Spike Lee se prostě nezapře
Nepřítel před branami (2001)
Výbornej válečnej film...jediný, co to kazí (a to hodně) je ta angličtina
Pravdivá romance (1993)
Pěkná "odlehčující" Tarantinovka...neni to žádný veledílo, ale ani si to na něj nehraje. Na pobavení super