Recenze (993)
Halloween 4: Návrat Michaela Myerse (1988)
Slabšie tri, ten záver domrvili ale inak sa dalo na to pozerať. Michael potešil, obzvlášť keď v trojke nebol, ale zase chýbala Curtis. (2,5*)
Hrob světlušek (1988)
Silné citové animované drama ktoré sa dotýka ľudského života tak pravdivo až je to krute smutné.
Lebkouni (1988)
Prvotná a jediná ukážka vo filme na UFO v TV správach bola grandiózna, jedno z najlepších zachytení ufo vo filmoch, veľmi presvedčivo a prirodzene pôsobiace. Celkový film je však iba priemerná sci-fi komédia na ktorú sa dá s kľudom pozrieť.
Magická hlubina (1988)
Dojímavý a dramatický záver filmu, krásne vodné zábery ale to je asi tak všetko. Nezdieľam úplné nadšenie mnohých pri tomto filme. S neskutočnou dlhou minutážou sa autor asi ani netrápil, dlhé a nudné dialógy na "súši" boli zbytočné a posteľné scénky trápne, patetická láska od Joanne pôsobila skôr ako z filmu od Lindstromovej, a tá spletitosť komedie drámy, či romantiky bola už trochu prehnaná. Keď hrať taliana tak debilka, ale francúz ten musí vyzerať ako dobráčisko, tak to som nežral. Byť to o polovicu kratšie, bolo by to omnoho lepšie. Takto slabšie 3*.
Měsíční past (1988)
Typická sci-fi béčková rychlokvaška s pár svetlými stránkami... 2,5*
Mozková příhoda (1988)
Kombinácia Eraserhead+Die Kraken aus dem zweiten Stock...
Můj soused Totoro (1988)
Tí Japončíci majú neskutočné haluzné rozprávky, čarovne krásne, ale videl som aj lepšie ako je Totoro - Stromokocúr.
Phantasm II (1988)
Ničím nevybočujúce pokračovanie od jednotky, a myslím že úspešne.
Poslední pokušení Krista (1988)
Zaujímavé dielo, ako veriaceho človeka (nie fanaticky musím podotknúť) ma naopak posilnilo.
Voskové muzeum (1988)
V celku fajn starší komediálny horor so zaujímavým námetom v B-čkovej scéne žánru, miestami skutočne vtipný. 2,5*