Oblíbené seriály (10)
Návštěvníci (1983)
Díky německým penězům měl pro mne (tehdy 13letého) tento seriál při své premiéře příslib nadějeplné budoucnosti. Která nenastala. Je zajímavé, oč slabší seriály pro mládež se dnes točí.
Nemocnice na kraji města (1977)
Přes spoustu nedostatků a ideologické úlitby nejlepší seriál, jaký znám. Dietl dokázal napsat několik postav tak lidsky zajímavých a oslovujících, že nelze zůstat nezúčastněným. I ta sporná politická stranka je na druhou stranu obrazem své doby a jejích omylů, či chyb.
Arabela (1980)
Někdy v době prvního vysíláni tohoto seriálu se ve mně, tehdy dítěti, probouzel člověk. Proto je ve mně, včetně hudby a řady hlášek, nesmazatelně vepsaný.
Jistě, pane ministře (1980)
Jistě, pane premiére (1986)
Bambinot (1984)
Byli jednou dva písaři (1972)
Hříšní lidé města pražského (1968)
Spojení dvou straně a režimu loajálních tvůrců - režiséra Sequense a spisovatele Marka - vydalo kupodivu životaschopné dítko. Seriál je postaven na profesionálních výkonech herců, ze kterých mi krom hlavních protagonistů pražské kriminálky v paměti zůstal především Miloš Kopecký.
Třicet případů majora Zemana (1974)
Koncept hovadismu, zavedený V+W, dotažený do důsledků a ve velkorysé produkci. Pátou hvězdičku neuděluji, neboť občas autory podezřívám, že to mysleli vážně.