Recenze (47)
Jak to mělo skončit (2005) (seriál)
Superhero Café je dokonalý!
Jsem číslo čtyři (2011)
Twilight hadr. A největší schopností hlavního hrdiny je, že si může rukama posvítit na cestu.
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Hořší podobu Oompa-Loompů už snad nemohli vymyslet....
Kick-Ass (2010)
První půlka slušná druhá už dost slabá, nemastný finále, ale na druhou stranu potěší odkazy typu Cody v range roveru (Layer Cake). Jo a co ve filmech nesnášim, jsou malý děti, který se chovaj a mluvěj, jako by jim bylo o 10 let víc, je to hrozně protivný....
Klub rváčů (1999)
I am Jacks wasted life...
Komplic (2007)
Netradičí drama se skvělým Josephem a jeho zajímavou postavou.
Láska nebeská (2003)
Co je na tomhle kýči tak úžasnýho?
Logorama (2009)
Geniální koncept a ohromná zábava
Machete (2010)
Když mi někdo něco cpe pořád dokola, prostě to začne nudit.
Mazací hlava (1977)
Tohle nejde popsat...