Recenze (68)
Osvícení (1980)
Po všetkých stránkach vynikajúci film. Stanley Kubrick to natočil absolútne brilantne. Music by: Wendy Carlos, Rachel Elkind
Temný rytíř (2008)
Christopher Nolan prekonal sám seba. V celom filme som si najviac vychutnával absolútne geniálnu hudbu od Hansa Zimmera a J. N. Howarda. Cítil som sa ako na koncerte. Odporúčam ostať v kine do úplného konca. Môj najväčší „kino-zážitok“. Je to doposiaľ najlepší sfilmovaný komiks aký som kedy videl. No a čo sa týka Heatha Ledgera alias Joker, jeho výkon je brilantný a to akým štýlom hovorí a chodí je pozoruhodne (ach škoda, že Ledger zomrel).
Lovec jelenů (1978)
Je to dobre, ale musím mu vyčítal samotnú dĺžku filmu. Začiatok bol príliš dlhy a únavný. Ale inak samotný film veľmi silno pôsobí na diváka a ešte niekoľko dni Vás nenechá chladným. No a čo sa týka hudby, tak ta je dosť nevýrazná. Music by: Stanley Myers
Mlčení jehňátek (1991)
No nič moc. Cely film stoji a padá na Doktorovi Lecterovi. Scény s ním si doslova vychutnávate. Ale samotný film je vlastne úplné obyčajné krimi, bez náznaku gradácie deja. A o hustej atmosfére sa tu nedá ani hovoriť. Music by: Howard Shore
Bezstarostná jízda (1969)
Nadčasový film, ktorý na prvý pohľad vyzerá „bezstarostne“, ale skrýva v sebe hlbokú myšlienku.
Rocky Balboa (2006)
Vôbec som nečakal, že to bude dobre. Film celkom slušne vyťažil z pozície v akej bol. Rocky pôsobí veľmi „upokojujúco“, dialógy sa počúvajú výborne a cely film sa dobre pozerá. Až na samotný záverečný súboj. Fúú, tak toto bolo úplné odflaknutá časť filmu. Keby nie toho trápneho, režisérsky nezvládnutého záveru určite by to malo väčšiu hodnotu. Music by: Bill Conti
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
1. séria - **** 2. séria - ***** 3. séria - ***** 4. séria - ****
Sex a Lucía (2001)
Dobrý názov, super meno.
Káva a cigarety (1986)
Jednoznačne najlepší a najvtipnejší film z tejto „série“. No a Roberto Benigni je skratka Roberto Benigni :-)).