Recenze (391)
Kouzla králů (2008) (TV film)
Možná přecenuju, ale za některé výroky Krouse i dalších postav, zmáčenou královnu ohnů a písničky se nestydím přidat jednu hvězdičku k původnímu hodnocení.
Maffiósso (1998)
Ač hamba mi tak sem to viděla dříve než Kmotra
Lovci dinosaurů (2005)
uznávám, že film je hroznej, at jde o efekty, herce, režii, střih........, ale co se mu nemůže upřít je nápad a podstata filmu
Nevěsta s velkýma nohama (2002) (TV film)
Uši jak škebličky, ale ty nohy!
Deset důvodů, proč tě nenávidím (1999)
Správně trhlé, obsahujíci přiměřený počet teenegerovských vtípků, postav vyměnujících si ironické věty, parodující studentstvo, rodičovsto i učitelstvo a to vše bez jediného vtipu o hovně, které se v posledních letech u komedií podobného stylu oběvují.
Casanova (2005)
Víte co je na tom filmu super? Že všichni dostanou co chtějí- panna si chce vzít Casanovu, on si chce vzít jinou dívku, ale její matka by byla ráda za snatek s řezníkem a její bratr by si chtěl vzít onu pannu co si má vzít Casanivu. Jo a ještě je tam Jeremy, co chce Casanovu dostat na šibenici. A všem se jejich sen splní. Casanova díky Jeremymu skončí na šibenici a sbalí dívku svých snů, její matka dosáhne svatby s řezníkem a její bratr dobude pannu, které se splní sen dotáhnout Casanovu k oltáři. Ano není to jednoduchý, ale všem se splní jejich sny...
Speed Racer (2008)
Děj ucházejcí, na styl a barvy sem si zvykla, závody opravdu povedené, s oslavou síly rodiny sem se smířila, ale co jsem opravdu nepochopila proč tam pořád rvali toho kluka! Speed se dozvídá jednu z nejhorších věcí svého života a do toho kluk s opicí(oba nejspíš předávkovaní cukrem) dělaj bordel po továrně, Speed si vychutnává vítězství a zase ten kluk s opicí.... Chápu že kluci chtěli zachovat ráz seriálu(nikdy sem jej neviděla) ale tohle mohli vynechat
Tvoje, moje a naše (2005)
Když není po ruce nic lepšího a vypnete mozek tak si to možná i užijete
Alenka v říši divů (2010)
70% něco málo tomu chybělo, nevím co ale nebylo to tam, ale pohádka to není špatná.
Rosamunde Pilcher - Šípy lásky (2008) (epizoda)
německý romantický filmy nesou dobrý, to je pravda, ale v tomhle se teda předvedli(no spiš nepředvedli) zatím je to to nejhorší co sem od našicj západních sousedů viděla