Recenze (24)
Tajemný příběh z Ameriky (1995) (seriál)
Upřímě, dnes se na to už moc koukat nedá, ale v devadesátkách na Nově mě to strašně bavilo a proto musím dát 5*. Snad u žádného jiného seriálu mě nikdy tolik nemrzelo, že neměl pokračování.
Městečko Twin Peaks - Návrat (2017) (série)
Zase seriál, který začíná perfektně, pak ale rychle rozbředne a dodívat se na pár posledních epizod se dalo vyloženě už jen z povinnosti, se špetkou naděje, že to ještě bude stát za to... no bohužel nestálo.
Outsider (2020) (seriál)
První dva díly byly tak perfektní, že i když zbytek už byl velmi pomalý až nudný, stálo to za to. Jen škoda, že tempo nevydrželo a z napínavého hororu zbyla průměrná detektivka. Poslední díl sice zase nabral na otáčkách, ale samotný závěr bylo zase jen vlažné zklamání.
Boj o moc (2018) (seriál)
Zdá se mi to jako jeden z těch seriálů, který hned po prvním díle začíná ztrácet dech a rozbředá do nudných hodinových dílů, které až moc pomalu směřují k uměle našroubovanému finále s rádoby cliffhangerem, který při pokračování vůbec nikam nevede. Ale dobře se u toho usíná a kvality HBO se tomu upřít nedá - pěkná hudba a sympatické obsazení to zachraňují.
Nejsilnější hlas (2019) (seriál)
První díl byl výborný, zejména pro milovníky televizního businessu, jeho zákulisí a pravidelné diváky či odpůrce FOX NEWS. Další díly, které se již zcela soustředí na samotnou osobnost Ailese jsou už docela nudné a nemůžu si pomoci, ale seriál na mě působí trochu levně a nedotažene s nekvalitními hereckými výkony.
Živí mrtví (2010) (seriál)
Seriál jsem měl rád, ale během 10. sezóny si říkám, že ta devátá měla být poslední. Jde to hrozně dolů.
Nula nula nula (2020) (seriál)
Na poměry Sky to je pěkně natočený seriál se skvělou hudbou i kamerou. Dějové linie tady jsou 3 a líbí se mi jejich pojetí, kdy spolu úzce souvisí, ale přitom se skoro vůbec nepotkají. Za Mexiko bych dal 5*, za Itálii 3* a za USA 1*. Nebýt Mexika, asi bych seriál nedokoukal.
Runway party (1996) (pořad)
Po 20 letech se tomu směju snad ještě víc. Tenhle člověk měl točit Kaměňáky!
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Na tohle jsem se před cca 15-20 lety díval a zpětně mohu říci, že mě to bavilo víc než nějaký Big Bang nebo How I Met Your Mother.
Letterkenny (2016) (seriál)
Problém Letterkenny je v tom, že aby se člověk bavil, musí mít náladu na zvrhlou komedii a zároveň ještě sílu pekelně se soustředit - ne že by byla tak náročná zápletka, to rozhodně ne, ale kadence vidláckých dialogů je neúprosná a myslím, že bez rychločtení anglických titulků, i zcela nepochytitelná. Ale momenty jako "Yes yes yes yes yes" scéna v epizodě Relationships (S2) za to stojí.