Recenze (1 646)
Stav obležení (1998)
Typický Zwick, zdlouhavé, hodně se kecá, ale několik málo scén dobře zapamatovatelných. Chyběla mi ale nějaká výraznější akce, která u podobného námětu prostě chyběla.
Kobra (1986)
Stallone a jeho legendání Marion "Kobra" Cobretti, přesně proto mám rád devadesátkové akčňáky.
Úplné bezvětří (1989)
Nepopsatelný thriller odehrávající se na širém moři mezi třemi postavami. Výborně napsané a zahrané, radost pohledět. Škoda toho šíleného závěru, jinak bych šel na čtyři.
Nájemní vrazi (1995)
Akční film se dvěma rozdílnými zabijáky a vydařenou akcí. I když se poněkud táhne, dokáže nenudit a Donner společně s výborným scénářem vytvořil něco, na co se vždy rád podívám!
Flákači (1995)
Malá, vtipná komedie, kterou to Smith všechno spustil. Bavil jsem se, ale tu plachetnici jsem taky vážně vůbec neviděl!
The Flying Car (2002) (TV film)
Vtipná rozprávka těch dvou z většiny Smithovek =)
Uzavřený kruh (2013)
Obstojný a především aktuální thriller, který sice mohl trošku sešlápnout plyn, ale i tak svému obsazení nedělá ostudu.
Mezi hvězdami (2011) (pořad)
Typický humor GS v hromadě známých a profláklých scének, ať už z Tele Tele, či MR. GS.
Vanishing Point (1971)
Dodge Challenger a jedna velká, parádní jízda. Škoda, že to celé působí jako reklama na - v té době - nového Challengera.
Smrtící epidemie (1995)
Pravděpodobně nejznámější film o epidemii, jaký byl natočen. Skvělé obsazení, spád a napínavost. Jinak nic, co by mělo vytrhnout ze sedačky a říct "wooow"!