Recenze (1 207)
Postavení mimo hru (2010) (TV film)
"A za co seš tady ty?" "Za to, že sem pro republiku vyhrál mistrovství světa."
Madagaskar 2: Útěk do Afriky (2008)
Čekal jsem návrat starých známých z newyorské zoo. Návrat se sice dostavil, ale moc radosti mi neudělal. Ustřední čtveřice je výrazně slabší než posledně a tučňáku je tady málo. Jakž takž to dosáhne na 3*
Seance (2009) (studentský film)
Atmosféra docela dobrá, ale nejsem velkej přívrženec hororů postavených na lekání se vysokého a nepříjemného "hlasu". Viděno na festivalu v Písku
Vyprávěj (2009) (seriál)
Ze začátku slibně se rozvíjející seriál bohužel ke konci trochu ztratil dech. Uvidíme jaká budou pokračování, zatím dávám 3*.
Batman - Gothamský rytíř (2008)
Některé příběhy zajímavé a některé méně. Stejně tak grafické zpracování je někdy pěkné, ale u některých příběhů nic moc. Takže celkově spíše průměr. Dalo se z toho vytřískat víc. Škoda.
Satyrikon (1969)
Tak tento film jsem opravdu nepochopil. Přes dvě hodiny střídajících se uhozeností a nudy.
Černá sanitka (2008) (seriál)
Podle mě je Černá sanitka výborně udělaný seriál, který velmi dobře zpracovává tzv. městké legendy. A odmítám dávám míň hvězdiček jenom proto, že je to český seriál.