Recenze (1 207)
Svět podle Daliborka (2017)
Jako dokument to nefunguje a ani nemůže, protože to prostě dokument není. Je to příšerná karikatura hloupého a zamindrákovaného Čecháčka a já se jenom modlím, aby takových lidí bylo v ČR co nejméně
Venom (2018)
Hodně dlouho jsem se rozmýšlel mezi 3 a 4 hvězdičkami, protože ten film je přesně mezi. Stejně tak je někde mezi vynikajícím komiksovým originem a průměrnou akční zábavkou. Nakonec teda za 4, protože se vlastně těším na další film
Stalo se za bílého dne (1958)
Hodně zajímavá kriminálka a "Goldfinger" Gert Fröbe vynikající
Obluda z 20,000 sáhů (1953)
Bravo pro Raye Harryhausena, opět dokázal, že byl špičkou. Jinak film jako takový docela zapadne mezi Godzilami, které přišli až po něm
Nebezpečná laskavost (2018)
Blake Lively úžasná, ale už mě nenapadá, co bych k tomu filmu víc dodal
Neřízená střela (2010)
Příjemná komedie se sympatickým hereckým obsazením
Život (2017)
Jsou v tom vidět prachy, takže si mohli dovolit najmout i partu známých herců, ale to je asi tak všechno. Už stokrát ohrané téma, které bohužel nepřináší nic moc nového
Raubíř Ralf a internet (2018)
Jedničce se to nevyrovná, ale tvůrci se s odkazy na současný internet poprali opravdu se ctí a určitě se někdy podívám znovu, protože mi jistě spousta věcí unikla.
Jamieho Amerika (2009) (pořad)
Víc o Američanech než o jídle. Škoda
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Jsem docela zvědavý, jak dlouho se jim bude dařit držet laťku téhle série, respektive posledních třech dílů. Šestý film si opět drží kvality předchozích dvou od začátku až do konce. Jen tak dál Ethane