Recenze (1 207)
Černobyl (2019) (seriál)
Naprostá spokojenost a jeden z největších seriálových zážitků. Velkou většinu stopáže mi po zádech běhal mráz
Genesis: Live at Wembley Stadium (1988) (koncert)
Naprosto úchvatné 2 hodiny ve společnosti výborného Phila Collinse. Nemám moc co bych k tomu dodal
Waco (2018) (seriál)
Dlouho jsem přemýšlel nad hodnocením tohoto seriála a nakonec tu pátou hvězdu dám. Díky písni Davidian od Machine Head jsem si kdysi o událostech ve Waco přečetl docela dost, a proto se mi moc nechtělo do posledního dílu. Ale nakonec mě to celé tak strhlo, že jsem to dokoukat prostě musel. A rozhodně nelituji.
Adele: Živě z Royal Albert Hall (2011) (koncert)
Nejsem fanoušek Adele a znám jenom pár písniček z rádia nebo od kamarádů. Ale to nic nemění na tom, že je tenhle koncert skvěle natočený a ozvučený, protože tenhle unikátní hlas si to rozhodně zaslouží
Overwatch: The Last Bastion (2016)
Hru jsem nikdy nehrál, ale to je evidentně jedno. Super animace a milý příběh
Ptáčátko (2016)
Krásná animace, roztomilé postavy a super příběh s poselstvím
Joker (2019)
Naprostá spokojenost. Nekomiksový film o komiksové postavě. Skvělé
Slayer: The Repentless Killogy (2019) (koncert)
Asi trochu přidávám v hodnocení, protože tuhle skupinu/muziku zbožňuju, ale tenhle zvláštní pokus o spojení pár klipů do krátkého předfilmu a k tomu super koncert si to podle mě zaslouží.
Metallica & San Francisco Symphony: S&M² (2019)
Prvnímu S&M se to nevyrovná a prostřední krátká "umělecká" pasáž byla mizerná, ale zbytek super
Iron Maiden: Death On The Road (2006)
Ano, mají lepší záznamy z koncertů, ale i tak to s odřenýma ušima dá na 5*