Recenze (365)
Černobílý svět (2011)
Nenávidím propagandu.
Červená Karkulka (2011)
Stupidní rádoby """horor""" u něhož jediné co člověka pohladí na duši je tak akorát odstín filtru. V podstatě je to xxx-tá variace na hon na čarodějnice (v tomto případě jako bonus vlkodlaci). Nezachránil to ani Gary Oldman, potěšil Saul z Battlestar Galacticy... 1.5/5
Das Sexte Reich - Forbidden Nazi Porn (1939)
Jedna hvězdička za průkopnictví ;-)
Deadpool (2016)
Svěží vítr na X-Mení skládce.
Defendor (2009)
Nuda, nuda, šeď.
Deník venkovského faráře (1951)
Nudná slátanina od začátku do konce. Vždyť tam není ani žádné porno! Kdo se na to má potom dívat? Toto dílo je naprosto nevhodné a nehodné naší atheistické společnosti a jeho hodnocení zde mi zůstává záhadou...
Den po dni (2023) (seriál)
Není to takový nářez jako Černobyl, ale bohu díky za to ;-)
Děsivá předpověď (2009) (TV film)
Bavil jsem se každou sekundu! Skoro tak dobré jako Plan 9! Celek krásně doplňoval neskutečný český dabing! Jen houšť!
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Asi nejsem stavěný na tenhle žánr, ale příjde mi to prostě strašlivě utahané. Herecké výkony nejsou kdovíjaká sláva. Hlavně to strašně působí jako televizní inscenace a ne film... Zápletka je taková klasická krimi, hlavně že vše dobře skončí. Prostě mě tahle Milénium histerie minula...
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Jednička mi přišla příliš táhlá a nudná. Dvojka k tomu přidává naprostý scénáristický impotentismus a ještě horší herecké výkony.